dreamcast demopod , surf & play of toch die gewone

Bespreek alles over de Sega Dreamcast. Hoewel de console niet echt meer leeft, blijven de reeds verschenen games interessant genoeg om over te discussiëren.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

is surf en play beter dan de gewone ?

ja
1
17%
nee
2
33%
je kan ze beter allebei nemen :D
3
50%
 
Total votes : 6

Postby twisted » 18 Apr 2007, 20:37:43

Ik heb nog nooit van m'n leven een real life saturn gezien, laat staan erop gespeeld :oops: Ik zag er laatst 1tje te koop staan in sega markt maar helaas ben ik al ruimschoots over mijn budget gegaan deze maand.
Tis Wat
User avatar
twisted
 
Posts: 1456
Joined: 14 Aug 2003, 01:20:58
Location: zevenbergen

Postby Frankhulscher » 19 Apr 2007, 04:03:42

Ik heb een redelijke saturn collectie, maar de console heeft me nooit erg kunnen boeien. Leuk vind ik klassiekers zoals tomb raider (die wel beter speelt op de ps1), command&conquer en need for speed. Het enige dat er voor mij echt uitspringt op de saturn zijn de geweldige lightgun games, met name de virtua cop games.
Mijn verzameling (excel bestand)
User avatar
Frankhulscher
Segaforum's Virtua Cop
 
Posts: 1946
Joined: 14 Sep 2004, 21:54:33
Location: Landgraaf

Postby R-O-Y-A-L-I-T-Y » 19 Apr 2007, 16:05:53

(ook 1 die niet zo beroemd werd) sega (mega?) CD


ik vind dat ook wel een grappig ding om aan je MD aan te sluiten ..


en ojaah ,, er is wel 1 spel die ik leuk vond SEGA rally , (kheb eig ook wel iets met rally)


maar ik ga geen hele saturn aanschraffen voor 1 spel ;)
R-O-Y-A-L-I-T-Y
 
Posts: 70
Joined: 15 Apr 2007, 18:36:11

Postby ManoRevolver » 19 Apr 2007, 20:40:07

Dude, je slaat duidelijk de plank mis als je als 'Sega Fan' de Saturn niks vind.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby BDT » 20 Apr 2007, 10:56:03

Mijn fijnste Sega apparaten:

1. Dreamcast(beste console ooit :) Heeft me de meeste lol ooit opgeleverd)
2. Megadrive/Master System (vroegah ;))
3. Saturn
4. de rest.

Saturn heb ik niet bij launch gehad(geen geld voor destijds) en pas na de Dreamcast gekocht. Zitten net als de DC veel toppers op, maar het saturn tijdperk heb ik helaas gemist toen het echt hot was.

Dreamcast is echt de fijnste console ooit qua games. Alle arcadetoppers van destijds verschenen op de DC. Ik noem: F355(PERFECTIE :D), Virtua Striker 2 ver. 2000.1, Virtua Tennis(en 2), Crazy Taxi(en 2), Sega Rally 2, Virtua Fighter 3tb, Outtrigger, Sega bass fishing, Fighting Vipers 2 en meer. Dreamcast heeft het :)
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby blackdragon » 20 Apr 2007, 14:37:19

ManoRevolver wrote:Dude, je slaat duidelijk de plank mis als je als 'Sega Fan' de Saturn niks vind.


Hij is een Sonic fan, maar vind idd wel dat als je alles voor Sega spaart dat er zeker een Saturn bij hoor. Nights, Panzer Dragoon, Last Broncx, SF Alpha serie, Virtua Fighter, Daytona, Sega Rally, HotD en nog veel meer zijn toch echt hele goede games.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby R-O-Y-A-L-I-T-Y » 20 Apr 2007, 18:50:31

kijk , als je een ''fan'' bent van iets hoef je niet gelijk alles willen hebben , bijv zoals je een fan ben van een band , hoef je niet gelijk alle nummers goed te vinden ;)

en zoiets heb ik ook , ik vind alles van sega leuk , maar de saturn vind ik niet zoveel aan ..
R-O-Y-A-L-I-T-Y
 
Posts: 70
Joined: 15 Apr 2007, 18:36:11

Postby ManoRevolver » 20 Apr 2007, 21:15:24

R-O-Y-A-L-I-T-Y wrote:kijk , als je een ''fan'' bent van iets hoef je niet gelijk alles willen hebben , bijv zoals je een fan ben van een band , hoef je niet gelijk alle nummers goed te vinden ;)

en zoiets heb ik ook , ik vind alles van sega leuk , maar de saturn vind ik niet zoveel aan ..


Je band vergelijking slaat kant noch wal.
Je zou de Sega Saturn dan als 'de band' moeten zien en de games als zijn nummers.
Niet dat Sega de band is en de Saturn een nummer.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby twisted » 20 Apr 2007, 21:35:20

Sega is het label yo
Tis Wat
User avatar
twisted
 
Posts: 1456
Joined: 14 Aug 2003, 01:20:58
Location: zevenbergen

Postby BDT » 20 Apr 2007, 22:09:53

sega is god yo

De enige die wel bestaat :lol:
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby blackdragon » 20 Apr 2007, 22:51:34

R-O-Y-A-L-I-T-Y wrote:kijk , als je een ''fan'' bent van iets hoef je niet gelijk alles willen hebben , bijv zoals je een fan ben van een band , hoef je niet gelijk alle nummers goed te vinden ;)

en zoiets heb ik ook , ik vind alles van sega leuk , maar de saturn vind ik niet zoveel aan ..


Nope klopt niet, je vind niet alles van Sega leuk, anders had je de Saturn ook leuk gevonden ;)
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby R-O-Y-A-L-I-T-Y » 21 Apr 2007, 09:22:21

hmmm , de vergelijing slaat jullie niet aan ,

volgende ''vergelijking''

als je van snoep houd , je kan niet zonder , hoef je niet gelijk alle snoep lekker te vinden


sega is top , dat zeker , maar mischien vind ik de saturn niet zo omdat ik hem eigenlijk ook niet gehad heb ..

ik heb vaak genoeg gekeken hoe zo'n saturn speelt .. en ik kwam tot mijn conclusie dat ik net zo goed een PS1 kon kopen , zitten wel spellen bij die ik leuk vind ;) er zullen heus wel spellen bij zitten die ik leuk zal vinden , maar eerst wil ik nog een demopodje aanschraffen

ik zoek namelijk een demopod van een SEGA type (liefst geen demopod v/d dreamcast NORMAAL , wel surf en play maarja

dus even laatste omroep wie heb een sega demopod (megadrive , surf en play) pm me ff

en mischien wil ik wel een demopod v/d saturn nemen , kijk wel
R-O-Y-A-L-I-T-Y
 
Posts: 70
Joined: 15 Apr 2007, 18:36:11

Postby blackdragon » 21 Apr 2007, 10:01:24

sega is top , dat zeker , maar mischien vind ik de saturn niet zo omdat ik hem eigenlijk ook niet gehad heb ..


Die vergelijkingen had ik het dus niet over ging erom dat je zei dat je alles van Sega leuk vind, maar dat dus niet zo is.

Maar vind je het zelf ook niet een beetje raar wat je nou zegt? Je vind iets niet leuk omdat je het zelf ook niet gehad hebt?

Ik heb nog nooit een Herder gehad als hond, maar een ander wel, maar ik vind die hond dan niet leuk, omdat ik die zelf niet heb gehad. (Nu we het toch over snoep en bands hebben ;) )

Maar goed dat je de Saturn niet leuk zo vinden niks mis mee, zijn er veel meer die de Saturn niks vinden, alleen de redenering vind ik wel erg zwak ;)

En die andere reactie was gewoon meer voor de lol bedoel dus, omdat je zei dat je alles van Sega leuk vind ;) Maar dat blijkt dus niet zo te wezen ;)
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby R-O-Y-A-L-I-T-Y » 21 Apr 2007, 10:09:40

blackdragon wrote:
sega is top , dat zeker , maar mischien vind ik de saturn niet zo omdat ik hem eigenlijk ook niet gehad heb ..


Die vergelijkingen had ik het dus niet over ging erom dat je zei dat je alles van Sega leuk vind, maar dat dus niet zo is.

Maar vind je het zelf ook niet een beetje raar wat je nou zegt? Je vind iets niet leuk omdat je het zelf ook niet gehad hebt?

Ik heb nog nooit een Herder gehad als hond, maar een ander wel, maar ik vind die hond dan niet leuk, omdat ik die zelf niet heb gehad. (Nu we het toch over snoep en bands hebben ;) )

Maar goed dat je de Saturn niet leuk zo vinden niks mis mee, zijn er veel meer die de Saturn niks vinden, alleen de redenering vind ik wel erg zwak ;)

En die andere reactie was gewoon meer voor de lol bedoel dus, omdat je zei dat je alles van Sega leuk vind ;) Maar dat blijkt dus niet zo te wezen ;)



als ik sega niet leuk vond , spaarde ik het ook niet ..

ik heb ook genoeg erop gespeelt .. (bij een maat van me) maar ik vind m gewoon niks .. ik kan hetzelfde over genoeg andere dan zeggen , heb jij geen demopod van de sega megadrive ? ? ? NEP FAN .. dus ja , als je iets leuks vind hoef je niet gelijk ALLES te hebben

maarja ,, daar zullen mischien een paar mensen moeite hebben .. die voelen zich ''meer waard''
R-O-Y-A-L-I-T-Y
 
Posts: 70
Joined: 15 Apr 2007, 18:36:11

Postby blackdragon » 21 Apr 2007, 10:18:47

Begrijpend lezen is ook een vak, ik zeg niet dat je geen fan bent, en ik zeg ook niet dat je Sega niet leuk vind. Bovendien zeg ik niet dat je een nep fan bent. Dus tsja als je nou eerst even wat goed leest en dan met een normale reactie komt.

En dan quote ik nog maar een keer:


sega is top , dat zeker , maar mischien vind ik de saturn niet zo omdat ik hem eigenlijk ook niet gehad heb ..


Dus tsja ik weet niet wat je nou wilt maar je moet niet alles verdraaien ;)

Je geeft zelf tekst en uitleg en als iemand daar op reageert voel je je aangevallen en draai je de boel om.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

PreviousNext

Return to 1. Dreamcast

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 14 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group