Sega laat de DC officieel dood gaan :(

Bespreek alles over de Sega Dreamcast. Hoewel de console niet echt meer leeft, blijven de reeds verschenen games interessant genoeg om over te discussiëren.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby blackdragon » 23 Jan 2007, 17:03:11

2 Spicy? Zegt me niks ook nog nooit van gehoord kan ik ergens info ervan vinden?

In een laatste bericht stond er alleen dat het de weg naar de console ging vinden, maar welke stond er niet bij. Zal als ik tijd heb het bericht even opzoeken.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Fonzi » 23 Jan 2007, 17:21:04

blackdragon wrote:2 Spicy? Zegt me niks ook nog nooit van gehoord kan ik ergens info ervan vinden?

In een laatste bericht stond er alleen dat het de weg naar de console ging vinden, maar welke stond er niet bij. Zal als ik tijd heb het bericht even opzoeken.


Je moet niet ver zoeken. Gelukkig komt SG to the rescue:

http://www.servicegames.nl/index.php?ac=article&sac=view&id=379&s=
*Art is the future of games, not realism.*
User avatar
Fonzi
Service Games Crew
 
Posts: 1143
Joined: 29 Sep 2002, 16:07:23
Location: België

Postby SeGaFrEaK » 23 Jan 2007, 17:50:34

Tja goed de lijstjes van Capcom en Konami staan (zoals al iemand al terecht opmerkte) ook niet bepaald bol van 'all time classics' dus wat dat betreft..

En dat Medieval 2 en Condemned enzo 'niet echt' van SEGA zijn..elke grote publisher published tegenwoordig 3rd party titels, anders kunnen ze gewoon niet blijven bestaan. E.A. (kuch) doet het, Atari doet het, Ubisoft doet het..
Als ze dan toch spellen publishen ben ik alleen maar blij dat op dat vlak veel goede keuzes hebben gemaakt.
<SeGaFrEaK>

"Like I told you, Im the REGULAR''
User avatar
SeGaFrEaK
 
Posts: 6082
Joined: 03 May 2001, 11:07:57
Location: Netherlands

Postby blackdragon » 23 Jan 2007, 21:15:31

Fonzi wrote:
blackdragon wrote:2 Spicy? Zegt me niks ook nog nooit van gehoord kan ik ergens info ervan vinden?

In een laatste bericht stond er alleen dat het de weg naar de console ging vinden, maar welke stond er niet bij. Zal als ik tijd heb het bericht even opzoeken.


Je moet niet ver zoeken. Gelukkig komt SG to the rescue:

http://www.servicegames.nl/index.php?ac=article&sac=view&id=379&s=


Oke thanks ziet er wel leuk uit iig voor zover ik kan oordelen.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Previous

Return to 1. Dreamcast

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 7 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group