Bleem!cast

Bespreek alles over de Sega Dreamcast. Hoewel de console niet echt meer leeft, blijven de reeds verschenen games interessant genoeg om over te discussiëren.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Jet Set » 05 Dec 2006, 11:15:34

Klopt ja. Alleen het schijnt dat ontwikkelaars het meenemen dat een deel gekopieerd wordt, net zoals er in winkels gestolen wordt. En dat je daarvoor een percentage rekent per jaar. Bleem reageert hier echter op dat zij zelf de apparaten maken waarmee je kan kopieren en zelf de mediums leveren om op te kopieren. Een hamer op de spijker is:
The precendent here is the hi-fi tape deck. Just because you can use one to copy CDs or play back such recordings doesn't mean you will.


Maar als ik zo de rechtzaak las was dat niet hun grootste probleem. Sony had het naast deze piraterij ook over de playstation experience die niet werd geleverd door spellen die niet compatible zouden zijn.

Daarnaast was het natuurlijk niet erg fijn voor je als je een console [PS2] rond die tijd lanceert. En een concurrent komt weg met dezelfde backwards compatability[balbalbal] maar dan nog beter en in een dubbele resolutie van jouw console.

Ik las gister ook nog even dat het schijnt dat Sony dus al hun schulden heeft betaald als zij zouden stoppen. Dit is echter zo'n gerucht.

Wat betreft die releases. Rand, hoofdprogrammeur van Bleem, heeft in Bleemcast zo'n veiligheid systeem toegepast dat het gioedkoper zou zijn om de cd's origineel te kopen dan te branden. Three coaster method noemde hij het zelf. Ze zijn ook totaal niet blij met de leak van Bleem die er is. Aangzien dit pas 4 maanden werk was en 25-30 % van het werk wat er in de echte releases zat. Zij zullen iig geen andere werk laten lekken. Daarnaast waren ze dus ook bezig met Smackdown. Daarvoor zijn ze zo ver gekomen dat ze Multitap support hebben geëmuleerd op de DC zelf. Smackdown en FF IX waren volgens mij zo goes als in de testfase van spelen.[/quote]
You're neither. You're an errand boy, sent by grocery clerks to collect the bill.
http://www.vogeltjesdansbende.nl
User avatar
Jet Set
 
Posts: 667
Joined: 20 Jun 2002, 22:21:50
Location: Utrecht

Previous

Return to 1. Dreamcast

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 33 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group