Psyvariar 2 | hulp gevraagd

Bespreek alles over de Sega Dreamcast. Hoewel de console niet echt meer leeft, blijven de reeds verschenen games interessant genoeg om over te discussiëren.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Psyvariar 2 | hulp gevraagd

Postby LBL » 01 Feb 2006, 21:00:58

Welnu, ik ben dus weer es begonnen aan psyvariar 2, ziet er rete strak uit en de soundtrack is ook erg vetjes alleen dat gebuz he...

Ik krijg de touch maar niet, heb meerdere faq's gelezen maar wordt er gewoon geen wijzer uit.
In principe speel je hem zo uit maar skill is dan ver te zoeken.

Tevens krijg ik kramp in mn vingers na een tijdje, en ik ben wat gewend hoor :lol:

Wat ik dus mis is het controle gevoel, ik laat die pop dus in de rondte draaien maar het is gewoon gokken.
Soms ga ik per ongeluk vlak langs alle kogels en hou het een tijdje uit en soms heb ik pech en dan knal ik er dus wel tegen aan.

Zijn er meerdere hier die maar geen grip op de game krijgen..?
Zijn er ook pro's in da house die mij kunnen vertellen hoe het beste te spelen om een beetje skill te krijgen..?
Image
User avatar
LBL
master chief
 
Posts: 915
Joined: 24 Sep 2004, 21:29:49
Location: Netherlands

Postby Stepz » 09 Feb 2006, 22:39:52

Wil niet stoer doen, maar het ging laatst vrij aardig met deze game.
Aan die kramp kan ik niets doen... want je wel de hele tijd veel korte bewegingen maken van links naar rechts. Ook moet je gewoon leren waar die vijanden komen.
Verder kun je het beste dat meisje nemen. Haar ammo is sterker dan die van die knakker.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby LBL » 09 Feb 2006, 23:05:15

Stepz wrote:Verder kun je het beste dat meisje nemen.


Ik zal het meisje met alle liefde nemen (sigh, zo flauw) :lol:

Koel dat je reageerd maar valt me toch tegen dat hier nu pas reactie op is.
Gvd kkr vette game maar niemand reageerde, nota bene nog een DC game ook :?

Anyhoe, ik zal dus moeten wennen aan die klote kramp, heb arcade stick geprobeer maar zuigt helemaal...

Ik weet niet waarom maar heb gewoon het idee dat ik wat verkeerd doe..
Zoals ik zei mis ik het "controle" gevoel, daarom heb ik dat idee..
Zal wat meer gaan spelen, ff kijken hoe het gaat
Image
User avatar
LBL
master chief
 
Posts: 915
Joined: 24 Sep 2004, 21:29:49
Location: Netherlands

Postby blackdragon » 10 Feb 2006, 00:28:58

Het is alweer een behoorlijke tijd geleden dat ik deze game heb gespeeld. Maar eigenlijk moet je proberen alle dingen zo goed mogelijk te onthouden en proberen een beetje lijn erin te krijgen. Kramp heb ik nooit last van gehad eigenlijk.

Ben geen pro in deze game, maar speel het ook niet uit met veel geluk. Ben een middelmaat in deze game zeg maar hehe.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby LemmiWinks » 10 Feb 2006, 14:34:44

Ik doe gewoon heeltijd halve draaien en vlieg zo dicht mogelijk bij de kogels want dan word je eventjes invincible...
na een halfuurtje spelen had ik hem al helemaal door, oefening baart kunst :p en idd het meisje is idd veel beter met die kerel ging ik heeltijd op mn bek maar met dat meisje niet dus mss ligt het daaraan ?
Image
User avatar
LemmiWinks
 
Posts: 600
Joined: 14 Feb 2004, 12:49:48
Location: Belgium

Postby Stepz » 10 Feb 2006, 17:35:04

Dat meisje heeft een betere vuurkracht en die knakker heeft een betere forcefield, geloof ik...
Nouja, was ff vergeten te zeggen dat ik het altijd speel met m'n saturncontroller. Lekker licht, dus speelt het een stuk lekkerder. En wat Lemmiwinks ook zegt, als het hele beeld bezaaid is met kogels, lekker gaan buzzen, dan overleef je het wel!
Moet trouwens wel zeggen dat de één na laatste baas lastiger is dan de laatste. Je moet 'm namelijk 3x verslaan (alle andere, zelfs de laatste moet je maar 2x verslaan).
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Giel » 02 Mar 2006, 16:20:07

wat ik dus niet snap, is dat ik door sommige kogels wel geraakt kan worden en sommige weer niet :cry: en eigenlijk snap ik dit hele spel(en het spelprincipe erachter) niet helemaal..
User avatar
Giel
 
Posts: 697
Joined: 19 Apr 2005, 14:32:43
Location: Amsterdam

Postby LBL » 02 Mar 2006, 20:21:14

hmm was de game even vergeten :roll:, shadow of the colossus en ff hebben
me even in beslag.
Tevens blijft het klote om mn tv te kantelen :? :lol:

Zal hem weer es oppikken

Giel wrote:wat ik dus niet snap, is dat ik door sommige kogels wel geraakt kan worden en sommige weer niet :cry: en eigenlijk snap ik dit hele spel(en het spelprincipe erachter) niet helemaal..


Same here
Image
User avatar
LBL
master chief
 
Posts: 915
Joined: 24 Sep 2004, 21:29:49
Location: Netherlands

Postby Sen » 02 Mar 2006, 22:59:33

Ik zal hem morgen weer eens spelen, dan weet ik wel weer hoe het was...

Is niet echt 1 van de moeilijkste shooters though.
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby Stepz » 03 Mar 2006, 00:12:22

LBL wrote:hmm was de game even vergeten :roll:, shadow of the colossus en ff hebben
me even in beslag.
Tevens blijft het klote om mn tv te kantelen :? :lol:

Zal hem weer es oppikken

Giel wrote:wat ik dus niet snap, is dat ik door sommige kogels wel geraakt kan worden en sommige weer niet :cry: en eigenlijk snap ik dit hele spel(en het spelprincipe erachter) niet helemaal..


Same here


Hoe meer je ronddraait, hoe meer je kunt buzzen. Als er echt een zee van kogels aankomt, moet je heel veel draaien en dan kom je er makkelijker doorheen. Lekker buzzen ;)
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Gameholic81 » 03 Mar 2006, 07:43:23

Het principe is eigenlijk best simpel;

Je kan geraakt worden door de kogels als die je recht van voren raken. Alles wat opzij of achter komt is geen probleem. Hoe dichter je langs kogels vliegt en bij vijanden vliegt, hoe meer buzz je krijgt. Hoe hoger je buzz gehalte, hoe meer firepower en welke uiteindelijk resulteert in een hoger level van je char
Image
User avatar
Gameholic81
 
Posts: 879
Joined: 25 May 2005, 07:41:22
Location: Antwerpen


Return to 1. Dreamcast

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 38 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group