Soul Caliber of Street Fighter III: Third Strike

Bespreek alles over de Sega Dreamcast. Hoewel de console niet echt meer leeft, blijven de reeds verschenen games interessant genoeg om over te discussiëren.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Soul Caliber vs Street Fighter III: Third Strike

Soul Caliber
38
70%
Street Fighter III: Third Strike
16
30%
 
Total votes : 54

Postby Stepz » 02 Nov 2005, 21:25:27

Tja... helaas doet die niet mee in 3S...

Maja, Blanka is ook voor mij de shit in SFA3 en vooral in CvS2!
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby kevin » 02 Nov 2005, 21:26:04

in third strike ownt ryu ;)
User avatar
kevin
Segaforum veteraan
 
Posts: 3406
Joined: 14 May 2005, 07:56:41
Location: Roosendaal

Postby Loempiavreter » 02 Nov 2005, 22:12:42

kevin wrote:in third strike ownt ryu ;)


Ryu is mid Tier, wil nog niet zeggen dat ie slecht is, maar is moeilijker om te meesteren.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby shin_remy » 02 Nov 2005, 22:21:06

blablabla het is de speler en de character die je heb!!!!

en daarmee zit Ken ver boven de rest samen met Chun li
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal

Postby Stepz » 02 Nov 2005, 22:32:19

Top Tier is Chun-Li.
Ook Makoto en Urien doen het lekker.
Ook spelen een hoop met Ken (vaker liever met hem dan met Ryu).
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby shin_remy » 02 Nov 2005, 23:00:36

ik heb er zo'n spijt van.. :( ik had lang gelden een site en daar stond ECHT maar dan ook ECHT alles op en wat capcom zelf erop had gezet jammer dat ik nie alles eraf heb gehaald maar heb in elk geval wel een groot gedeelte van het verhaal af gehaald en uitgeprint en onbeantwoorde dingen maar ik ben ook heel veel dingen vergeten, ik had geen zin om alles eraf te halen omdat het zoveel was maar naderzien heb ik er wel spijt van!!!

heette toen http://www.perfectanime.net!!

en de beste was gill

en dan begonnen de top tieren

1. stond ken
2. chun li
3. yun.

makoto zat in de tweede klasse, alles was in klasse gedaan, de eerste klasse was wel het kleinste van alle klassen maar het was de officiele toptierenlijst toen, en ik wee nie of tie gewijzigd is...... maar het klopt ook wel voor al als je aan het spelen ben

makoto zat in de volgende klasse op nummer 4!!!
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal

Postby shin_remy » 02 Nov 2005, 23:06:50

Stepz wrote:Top Tier is Chun-Li.
Ook Makoto en Urien doen het lekker.
Ook spelen een hoop met Ken (vaker liever met hem dan met Ryu).


Ryu kan volgens het verhaal de wat betere zijn van de 2 maar in de game is da 100% omgedraaid!!!

En ken's aanvallen zijn beter dan die van ryu en brengen volgens het verhaal meer schade toe!!

jaja :roll: :P :wink:
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal

Postby Stepz » 02 Nov 2005, 23:22:59

Tja... Ryu ging trainen voor meer power en Ken ging terug naar de US en trainde daar (minder hard dan Ryu) aan zijn snelheid.
Maar als je Shin Ryu hebt, die is wel beter dan Ken en Violent Ken vinnik ook nie zo...
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby shin_remy » 02 Nov 2005, 23:44:58

Stepz wrote:Tja... Ryu ging trainen voor meer power en Ken ging terug naar de US en trainde daar (minder hard dan Ryu) aan zijn snelheid.
Maar als je Shin Ryu hebt, die is wel beter dan Ken en Violent Ken vinnik ook nie zo...


terug in trainingstijden waren ze gewoon gewaacht aan elkaar maar ryu leerde altijd alles sneller dan ken

ryu koos voor de hadouken
ken koos voor de shoryuken, gouken zei da de shoryuken sterker was dan de hadouken!!
in street fighter 1 tournament versloegen ze iedereen maar er kon maar 1 naar de finale

ken was beter maar het was ryu die NET won puur omdat hij meer gefocused was :? (kkdome reden)

hij ging tegen sagat werd in elkaar geramd, sagat dacht dat tie had gewonnen en wou ryu overeind helpen en op dat moment werd tie evil deed toen een shoryuken en toen een vuurbal en toen won tie

ken en ryu kwamen terug en zagen net hun meester vermoord worden door akuma, ze vielen aan en werden in 1 klap weggeslagen door akuma

ken ging naar huis en stopte met trainen omdat hij er geen zin meer in had!! toen kreeg tie een brief waarin stond dat ryu onderweg was voor een gevecht!! ken dacht dattie ging verleizen omdat nie meer had getraind
maar hij won kk dik van ryu en gaf zijn lint aan hem, toen gingen ze weer trainen en aan het eind van alpha stopte hij met trainen omdat z'n vriendin zwanger was!! terwijl ryu verder ging trainen!!!(vanaf hier ging trouwens ook het hele verhaal ook meer naar ryu toe en werd hij meer de main character

in game is het meer omgedraaid maar in 3s zie je wel hoe sterk ryu is geworden, maar in de game is ken wel meestal de betere van de 2
en met het evil is eigen smaak!!


ps dit STUKJE verhaal heb gedaan uit verveling!!! oke dank u 8)
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal

Postby Stepz » 02 Nov 2005, 23:53:26

Hoe kom je aan die info?
Uit de comics?
Soms vind je zo de meest rare dingen... ik wist eerst ook niet dat Bison (in het Japans Vega) gekilled werd door Gouki, daar heb ik ook nog een manga van. Wel heel cool.
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby shin_remy » 02 Nov 2005, 23:58:46

Stepz wrote:Hoe kom je aan die info?
Uit de comics?
Soms vind je zo de meest rare dingen... ik wist eerst ook niet dat Bison (in het Japans Vega) gekilled werd door Gouki, daar heb ik ook nog een manga van. Wel heel cool.



ja
na bison verslagen te zijn door ryu en ken die samen werkte
waren de meeste basisen van hem vernietigd....hij hoorde rumors over een krachtige vechter genaamd AKUMA!!! hij deed een aanbod om bij zijn leger te komen, akuma weigerde en maakte Bison af!! (gevecht duurde nog niet eens lang!!!!)

alhoewel er zijn geruchten dat hij nog leeft en dat hij iedereen die zijn pad kruist en die hem ooit heeft gedwarsboomd terug zal pakken!!


comics zijn niet het are verhaal!!! ze moesten een hele nieuwe script maken hiervoor!! hetzelfde als met die nieuwe film!!
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal

Postby Stepz » 03 Nov 2005, 00:17:01

Klopt, maar er zijn zoveel gave dingen die je misschien niet eens wist over SF.
Zoals Lee van SF1 da's de zoon van Master Gen en Yun en Yang zijn de kleinzonen van Gen en de zonen van Lee.... Best cool toch?
En ook dat hele Mike Bison - Balrog gedoe...
Weet je btw nog hoe Birdie eruit zag in SF1?
Pff!

ImageImage

Nogal een verschil he...
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

Postby Loempiavreter » 03 Nov 2005, 08:25:18

Tuurlijk ligt het aan de speler. Je moet gewoon doorzetten, Ik blijf gewoon met Twelve spelen ook al raad iedereen het af.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby shin_remy » 03 Nov 2005, 08:49:05

Stepz wrote:Klopt, maar er zijn zoveel gave dingen die je misschien niet eens wist over SF.
Zoals Lee van SF1 da's de zoon van Master Gen en Yun en Yang zijn de kleinzonen van Gen en de zonen van Lee.... Best cool toch?
En ook dat hele Mike Bison - Balrog gedoe...
Weet je btw nog hoe Birdie eruit zag in SF1?
Pff!

ImageImage

Nogal een verschil he...


haha wist ik allemaal al :wink: :P hij was wit is sf 1 omdat zwart toen onder druk stond in engeland!! alpha is zijn egte look!! In street fighter 1 zie je op plaatje dat tie oranje haar heeft maar ingame heeft tie blond haar :?

wist je trouwens dat Bison is sf2 gebruik maakt van de lichaam van Rose en dat trouwens ook verklaard waarom hij veel zwakker was dan in alpha, in alpha 3 was hij op z'n sterkst!!In Alpha 3 bleek hij nog streker te zijn dan Gill!!!!! Bison en Cammy hebben een verhouding gehad!!
User avatar
shin_remy
 
Posts: 1067
Joined: 23 Aug 2005, 10:14:34
Location: Roosendaal

Postby Stepz » 03 Nov 2005, 16:25:32

Yep. Er gaat ook een rumour dat Rose is ontstaan uit Bisons Psycho Power...
En dat van Cammy wist ik ook ja ;)
Image
User avatar
Stepz
 
Posts: 5272
Joined: 29 Mar 2002, 10:38:23
Location: Amsterdam

PreviousNext

Return to 1. Dreamcast

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group