rent a hero

Bespreek alles over de Sega Dreamcast. Hoewel de console niet echt meer leeft, blijven de reeds verschenen games interessant genoeg om over te discussiëren.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

rent a hero

Postby jdrijgas » 07 May 2005, 18:09:34

ik had laats wat screens van deze game gezien
iemand de game ooit gespeeld of weet iemand wat voor game het is ?

hij is volgens mij alleen in jap uitgebracht en scart protect
User avatar
jdrijgas
 
Posts: 1518
Joined: 08 Aug 2004, 11:21:23
Location: gorinchem

Postby blackdragon » 07 May 2005, 18:20:02

User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby twisted » 07 May 2005, 22:37:51

"RENT A HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEROOOOOOO!!!!!!" heb vroeger de trailer gezien en moest em altijd hebben. Het gaat geloof ik over een dude die bij een doos cereals een hero costume vind en besluit om de rent a hero uit te hangen..... lijkt me wel geinig
Tis Wat
User avatar
twisted
 
Posts: 1456
Joined: 14 Aug 2003, 01:20:58
Location: zevenbergen

Postby jdrijgas » 08 May 2005, 07:23:10

ja mijn ook wel :)
User avatar
jdrijgas
 
Posts: 1518
Joined: 08 Aug 2004, 11:21:23
Location: gorinchem

Postby Loempiavreter » 08 May 2005, 14:57:15

Het is echt een goed spel maar er zijn 2 dingen waar je rekening mee moet houden.

-Het is een Low Budget game (schoonheidsfoutjes)
-Japans kunnen lezen maakt het alleen maar leuker, want er komen veel grappen in voor.
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby F-zero » 08 May 2005, 20:09:22

Beetje onnozel spel ik denk niet dat dit in het westen zou aanslaan.

Ik heb em een tijdje met guide gespeeld en na een hoofdstuk of 3 had ik het wel gezien. Het is ubercorny:

Eerst moet je een pizzabakker bellen voor het eten tijdens een feestje van je ouders. Dan gaat Pa naar boven en trekt zijn godzilla pak aan en iedereen schrikt (oid), dan ineens zit er bij die pizzadoos een soort bonusprijs en dat is het rent a hero pak en die trek je dan aan waardoor je 10x zo sterk bent. Dan moet je ineens vechten met je pa en je slaat hem dan perongeluk veel te hard (door die powers) in 1 klap neer, moeder flippen enzo.

De komende beginlevels zijn net zo corny, je moet eerst bekend worden door flyers te verspreiden aan mensen dus je loopt door de buurt heen terwijl je flyers aan bepaalde mensen uitdeelt. Daarna moet je een liefdesbrief van je buurjongetje bezorgen aan een buurmeisje ofzo. En zo gaat het nog wel ff door maar volgens de FAQS komt er nog wel een serieus verhaal in. Ook heb je een DC op je kamer met de naam Creamcast en daar kan je op Saven en missies aannemen. Zoals je leest is het vrij vage japanse humor.

Het spel speelt opzich wel lekker weg het loopt erg soepel met 60 fps alleen de battles voelen wel wat statisch aan. Het spel is 3rd person en de battles verschijnen net als in FF in een apart battle scherm maar zijn wel helemaal real time ala shenmue.
F-zero
 
Posts: 1609
Joined: 30 Apr 2004, 21:15:29
Location: Netherlands


Return to 1. Dreamcast

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group