Dreamcast zuig titels

Bespreek alles over de Sega Dreamcast. Hoewel de console niet echt meer leeft, blijven de reeds verschenen games interessant genoeg om over te discussiëren.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Dreamcast zuig titels

Postby Robin » 29 Jun 2004, 19:37:24

Ik wil weten wat nou echt de games zijn die niet de moeite waard zijn om aan te schaffen. Graag met een onderbouwing!
Robin
 
Posts: 639
Joined: 20 May 2003, 16:10:34
Location: Netherlands

Postby Vixion » 29 Jun 2004, 19:41:01

Fighting Force 2! NIET TE SPELEN ZO SLECHT!
Urban Chaos... behalve als je de controller onder de knie hebt.
Tomb Raider, the Last .... : Brakke game
User avatar
Vixion
19-jarige maagd
 
Posts: 2902
Joined: 26 Dec 2002, 12:57:43
Location: Netherlands

Postby Sen » 29 Jun 2004, 19:48:27

Ja urban chaos vond ik ook wel erg slecht... Fighting force 2 gaat dan nog wel, maar toch wel zeer matig.
Verder de hele Acclaim wrestling serie met als dieptepunt WWF attitude.
Jeremy MC.Grath supercross 2000 en Roadsters, ook niet echt aanraders...

Tja en waarom... try them for yourself, heel erg psx graphics, zeer matige gameplay...
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby Robin » 29 Jun 2004, 20:25:49

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Vixion</i>
<br />Fighting Force 2! NIET TE SPELEN ZO SLECHT!
Urban Chaos... behalve als je de controller onder de knie hebt.
Tomb Raider, the Last .... : Brakke game
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Waarom is fighting force 2 slecht dan? Heb hem ook en gespeeld. Maar vond het best toch wel leuk.

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Robin</i>
<br /> Graag met een onderbouwing!
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Robin
 
Posts: 639
Joined: 20 May 2003, 16:10:34
Location: Netherlands

Postby Donny K. » 29 Jun 2004, 20:39:02

Met stip Star gladiator 2 (The nightmare of Bilstein) Lelijk Lelijk Lelijk! Daarnaast gewoon een nutteloos vechtspel, weinig moves en foute characters.Kortom, saai! Had ik al gezegd dat het lelijk was? Zelfs de Playstation 1 zou zich hiervoor schamen.

Daarnaast Time stalkers: Dat spel is gewoon een typisch geval van jammer. Zoveel goeie ideeen, zo slecht uitgewerkt. Echt zonde. Dit had een hele mooie rpg kunnen zijn, maar de manier van spelen is zo irritant dat je het gewoon na een uurtje spelen aan de kant smijt, yuck. Wat ik wel heel leuk vind aan het spel, is dat je je vijanden kan vangen en kan \"traien\" a la pokemon en ze dan voor je kan laten vechten. Je kan deze creatures zelfs transporten naar je vmu om \'m onderweg verder te trainen. Helaas is de rest van het spel zo klote dat deze \"feature\" dat zelfs niet meer kan compenseren. Jammer jammer jammer. Om een lang verhaal kort te maken, dit is een van de weinige spellen waarbij je na lang spelen helemaal niet het gevoel hebt dat je ook maar een steek verder bent gekomen...frusterend!!!

Fighting force... Ik heb het maar heel even gespeeld, maar ik vond \'m gewoon saai en kaal, (geen muziek, eentonige gevechten, zeer beperkte moves) Zeg maar, een saaie versie van Oni.
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby markdegeweldenaar » 29 Jun 2004, 21:07:39

Ducati world is rot. Erg rot.
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn

Postby Robin » 29 Jun 2004, 21:10:01

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door markdegeweldenaar</i>
<br />Ducati world is rot. Erg rot.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Ja die ken ik. Zal hem ook nooit kopen.
Robin
 
Posts: 639
Joined: 20 May 2003, 16:10:34
Location: Netherlands

Postby Robin » 29 Jun 2004, 21:12:02

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Donny K.</i>
<br />Met stip Star gladiator 2 (The nightmare of Bilstein) Lelijk Lelijk Lelijk! Daarnaast gewoon een nutteloos vechtspel, weinig moves en foute characters.Kortom, saai! Had ik al gezegd dat het lelijk was? Zelfs de Playstation 1 zou zich hiervoor schamen.

Daarnaast Time stalkers: Dat spel is gewoon een typisch geval van jammer. Zoveel goeie ideeen, zo slecht uitgewerkt. Echt zonde. Dit had een hele mooie rpg kunnen zijn, maar de manier van spelen is zo irritant dat je het gewoon na een uurtje spelen aan de kant smijt, yuck. Wat ik wel heel leuk vind aan het spel, is dat je je vijanden kan vangen en kan \"traien\" a la pokemon en ze dan voor je kan laten vechten. Je kan deze creatures zelfs transporten naar je vmu om \'m onderweg verder te trainen. Helaas is de rest van het spel zo klote dat deze \"feature\" dat zelfs niet meer kan compenseren. Jammer jammer jammer. Om een lang verhaal kort te maken, dit is een van de weinige spellen waarbij je na lang spelen helemaal niet het gevoel hebt dat je ook maar een steek verder bent gekomen...frusterend!!!

Fighting force... Ik heb het maar heel even gespeeld, maar ik vond \'m gewoon saai en kaal, (geen muziek, eentonige gevechten, zeer beperkte moves) Zeg maar, een saaie versie van Oni.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Fighting force 2 vind ik nog wel gaan. Vind tomberraider 4 nog erger spel.
Robin
 
Posts: 639
Joined: 20 May 2003, 16:10:34
Location: Netherlands

Postby Jet Set » 29 Jun 2004, 21:36:10

Ducatie[xx(]
wat een bagger spel zeg, toen gekocht bij V&D , echt lame spelen.
User avatar
Jet Set
 
Posts: 667
Joined: 20 Jun 2002, 22:21:50
Location: Utrecht

Postby RMW » 30 Jun 2004, 00:21:22

-
Last edited by RMW on 28 Sep 2014, 21:44:32, edited 1 time in total.
RMW
 
Posts: 2008
Joined: 02 May 2001, 20:38:36

Postby Sen » 30 Jun 2004, 08:09:37

Ducati world is idd wel heel fout, vooral grafisch.

Plasma sword, de PAL naam van star gladiator 2 is grafisch ook een ramp en het is echt zo\'n 13 in een dozijn game. Maar de gameplay is niet echt slecht, het is gewoon dat we het al zo vaak beter hebben gezien...
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby ManoRevolver » 30 Jun 2004, 08:22:09

Een aantal zijn er al genoemd... maar wat mij nu zo snel even te binnen schiet.

* Slave Zero
* Millenium Soldier
* Ducati World
* Fighting Force 2
* Magforce Racing
* Moto Stunt GP
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby BDT » 30 Jun 2004, 08:27:51

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door ManoRevolver</i>

* Moto Stunt GP

<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Die ken ik nie [;)]

Ik ken wel: Jeremy McGrath en die is ruk als wat

Stunt GP is wel een grappige game vind ik.
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby ManoRevolver » 30 Jun 2004, 08:39:27

Stunt GP bedoelde ik ook.
Zit op me werk, en wist niet meer precies hoe die heette.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby Mike Cinerama » 30 Jun 2004, 09:21:12

Stunt GP is echt geen slechte game hoor, werd zowel door de magazine reviews als wel de online reviews goed ontvangen. verwar je dit spel niet met toy racer? die is wel slecht.

Millenium Soldier (ook wel expendable genoemd) is een beetje een twijfelgeval. Heel slecht is hij niet. Met de rest van je lijstje ben ik wel mee eens
Mike Cinerama
Hard Pul
 
Posts: 1301
Joined: 04 Mar 2002, 18:37:07
Location: The House of God

Next

Return to 1. Dreamcast

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 5 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group