japanse adventures

Bespreek alles over de Sega Dreamcast. Hoewel de console niet echt meer leeft, blijven de reeds verschenen games interessant genoeg om over te discussiëren.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

japanse adventures

Postby Markam » 23 Mar 2004, 20:46:33

waarom oh waarom zijn er in japan van die schitterend uitziende animé adventures verschenen en niet hier? is het omdat het converten gewoon te veel kost en de markt er hier in europa/amerika niet voor is/was? of zijn het eigenlijk van die niets zeggende spellen, die er alleen mooi uitzien.

ik kwam hierop toen ik effe op de lik sang page aan het rond neuzen was en ik o.a <b>after</b> en <b>snow</b> tegen kwam.

[edit]
trouwens als je de plaatjes van die games bekijkt ziet het er eigenlijk gewoon uit als een anime zo mooi, zijn die adventures niet meer dan plaatjes die voorbij schuiven, of beweegt er vaak ook nog echt wat?
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby Robert » 23 Mar 2004, 20:54:07

de meeste van die games zijn dating sims... dat is denk ik niks voor de europese (danwel amerikaanse markt). trouwes mocht je nog van die \'getekende\' games zoeken ik heb nog wel een aantal van die tekoop
User avatar
Robert
 
Posts: 6267
Joined: 13 May 2001, 09:37:55
Location: Nederland

Postby Markam » 23 Mar 2004, 20:56:05

wat houd zo\'n dating sim dan in? en wat heb je te koop (als het allemaal japans, snap ik er toch geen reet van) wat voor mij intressant kan zijn..
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem


Return to 1. Dreamcast

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 58 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group