beleid tov van copies

Bespreek alles over de Sega Dreamcast. Hoewel de console niet echt meer leeft, blijven de reeds verschenen games interessant genoeg om over te discussiëren.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby SNKy » 23 Mar 2004, 14:07:31

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Markam</i>
maar waar kan ik hier zien wie mod/administrator is?
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

http://www.segaforum.nl/

onderaan bij actieve gebruikers (in groen en rood)

edit; daar zie je ook per forum wie de moderators zijn
User avatar
SNKy
 
Posts: 1091
Joined: 11 Sep 2003, 17:29:29
Location: Netherlands

Postby Donny K. » 23 Mar 2004, 18:24:11

Yeah Xi... Don\'t go, Anders geef je je alleen maar gewonnen. (en bovendien missen we dan een coole gamer) Ik kies geen partij, maar ik wilde dit gewoon even kwijt.
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby Wallo » 24 Mar 2004, 19:24:46

Xi, effe voor de duidelijkheid, je gaat helemaal nergens heen! Anders moet ik je komen spanken! [;)][:P][;)]

Zo. Nu een groepsknuffel[:X] en weer lekker over SEGA lullen.
User avatar
Wallo
Kwallo
 
Posts: 2061
Joined: 02 Jul 2001, 19:41:49
Location: Veldhoven

Postby Xizor » 24 Mar 2004, 21:38:04

IK GA WEG IK GA WEG!! DOEIIIII!!!

(hoopt op spank van wallowke [:D])
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby Impulz » 24 Mar 2004, 22:03:31

Xi niet weggaan gozer, jij bent onwijs actief en goed voor dit board. Het is hier veel te leuk/informatief etc. vul maar in! Voor Sega liefhebbers zoals wij is dit noodzakelijk, hier vinden we elkaar, toch????!!!

Ik heb iig een grafhekel aan copies. Wat is er nou mooier dan een rij mooie blauwe originele Dreamcast games op een rij? Daar doen we het toch voor....?

Respect to this board :)


gr Marko
Impulz
 
Posts: 221
Joined: 05 Apr 2003, 21:48:04

Postby Zeo » 25 Mar 2004, 13:42:24

Zo, dan zal ik ook mijn zegje maar even doen. Ik vind inderdaad ook dat er gewoon een beleid m.b.t copy\'s op fora hoort te zijn, en dat iedereen zich ook aan dat beleid dient te houden.

Hou je je daar niet aan, dan behoor je een waarschuwing te krijgen, luister je na het hebben gekregen van een waarschuwing nog niet, dan vind ik een ban gepast.

Het zou jammer zijn als je ermee stopt Xizor, ik post zelf nog niet al te lang op dit forum, maar toch zou ik jammer vinden....
Bovendien denk ik dat(zoals al eerder aangegeven) er slechts een klein percentage posters is hier op het forum die zich niet kunnen vinden in het beleid, de overgrote meerderheid is het nog altijd met jou(en dus het beleid) eens.

Even een voorbeeldje:

Er was laatst een topic geopend over What\'s Shenmue....erg verleidelijk om te downloaden mijns inziens. Zelf zou ik met het downloaden van zo\'n titel helemaal geen problemen hebben, maar het beleid hier op het forum keurt het nou eenmaal af. Ik vind dat je je daar dan als forummer aan moet houden(ook al ben je het er niet mee eens!)

Zo, nu vind ik dat deze preach wel weer lang genoeg geduurd heeft, en ik hoop oprecht dat je je niet op je kop laat zitten Xi...
User avatar
Zeo
 
Posts: 2032
Joined: 29 Mar 2003, 11:46:32

Postby THE DON » 25 Mar 2004, 14:04:25

Ben je al weg XI,,,,,,.,MOOI dan, opgeruimd staat netjes [:p][;)]

FF zereneus; Ben het altijd volstrekt met je eens geweest wat betreft copies en ander soortgelijke shit.
Je reactie was misschien voor sommige forummers wat extreem, maar het kan in mijn ogen niet extreem genoeg zijn als je een PUNT wil maken.
Het is nu hopelijk voor de grootste onbenul ook duidelijk. Zo niet, meteen \'bannen\' die handel.
NO WARNING [}:)]
THE DON
 
Posts: 1776
Joined: 03 Sep 2001, 18:24:14
Location: in de Arcadehal

Postby Wallo » 25 Mar 2004, 17:52:19

Ja! En ik zou beginnen met The Don! Weg met die gozer! [:D][:P]

En Xi, als het zo gewillig gaat, dan is voor mij de lol van het spanken er af! [:D]
User avatar
Wallo
Kwallo
 
Posts: 2061
Joined: 02 Jul 2001, 19:41:49
Location: Veldhoven

Postby THE DON » 25 Mar 2004, 19:00:43

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Wallo</i>
<br />Ja! En ik zou beginnen met The Don! Weg met die gozer! [:D][:P]

En Xi, als het zo gewillig gaat, dan is voor mij de lol van het spanken er af! [:D]
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">


SPANK ME BITCH [:D][:p]
THE DON
 
Posts: 1776
Joined: 03 Sep 2001, 18:24:14
Location: in de Arcadehal

Postby Xizor » 26 Mar 2004, 16:14:32

LOL @ Wallo en THE DON [:D]

Maar nee, ik blijf.. ik was toen alleen ff GRUWELIJK pissed of (en beetje gestressed denk ik omdat Lara niet wilde komen [:(]) maar we hebben binnenkort een paar richtlijnen zodat er geen onduidelijkheid meer kan ontstaan [:)]

Overigens, Wallo... Cindy is 9 maanden zwanger geweest dus ik spring tegen de muren omhoog; zelfs spanking klinkt als een genot in mijn oren [:P]
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Previous

Return to 1. Dreamcast

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 54 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group