beleid tov van copies

Bespreek alles over de Sega Dreamcast. Hoewel de console niet echt meer leeft, blijven de reeds verschenen games interessant genoeg om over te discussiëren.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

beleid tov van copies

Postby Xizor » 22 Mar 2004, 23:36:43

aangezien de \'gasten\' het niet eens zijn over het beleid wat copies betreft en alleen maar \'kritiek\' kan leveren, leg ik bij deze mijn functie NEER.

met andere woorden: Praat maar lekker over copies en illegale zooi tot jullie erbij neervallen, ik maak me er niet meer druk om want klaarblijkelijk kan ik het toch nooit goed doen, dus waarom dan mijn tijd aan jullie besteden? ik kan mijn tijd blijkbaar wel beter gebruiken.

aan de andere mods/admins: \'bedankt\' voor jullie steun en hulp; aangezien diegenen die moderaten/admin zijn nooit een flikker uitvoeren (muv van Mier) word ik als de \'bad guy\' gezien door de rest, terwijl ik alleen maar probeer het een beetje in goede banen te leiden.

Het ga jullie goed!
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby Appie » 22 Mar 2004, 23:42:57

uh je had toch eens je taak neergelegd als mod? Deja vu?
Wil niet bijdehand doen of zo, maar het is wel zo, dat je dan uit eigen vrije wil af en toe wat verder mod, was je eigen keuze. Dat was iig mij gedachtegang achter waarom je nog steeds zo af en toe \"de mod\" uithing na \"je afscheidstopic\" van een paar maanden geleden.
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby Xizor » 22 Mar 2004, 23:43:56

neen, ik zou het MINDEREN.

maar je hebt gelijk,ik vraag me nog steeds af waarom ik op dit klote-forum zit. ik heb er nu dus echt genoeg van, en heb/ga mijn account deleten.

daaaaaaaaaag
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby Appie » 22 Mar 2004, 23:54:57

oh ok ik dacht je bezoekjes aan dit forum zouden minderen en dat je hele mod functie vanaf dat topic helemaal passe was, maar dat is dus vanaf nu.

(topic ook in Sega Cafe zie ik)

En wat betreft dat je het nooit goed kan doen, mensen die het niet eens zijn met een willekeurig beleid hou je altijd en overal. Die democratische trekjes heeft iedereen. En persoonlijk ben ik altijd wel blij als mensen iets te klagen hebben over wat ik doe, dan sta ik weer eens stil bij waarom ik het doe.
User avatar
Appie
 
Posts: 4068
Joined: 06 May 2001, 16:51:52
Location: Zeist

Postby Sen » 23 Mar 2004, 07:50:43

Dat ben ik met je eens Appie, het ligt helemaal niet aan de persoon of aan het beleid, over is er wel tegenstand.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby TripleDad » 23 Mar 2004, 08:19:16

Hoe je het ook wendt of keert. Je kan het nooit iedereen naar de zin maken. Het is wel belangrijk dat er een eenduidig en duidelijk beleid gevoerd wordt. Het beleid van Xizor was in mijn ogen duidelijk. Copies van games die niet normaal uitgekomen zijn, mag wel, andere copies niet. Natuurlijk zijn er altijd grensgevallen. En in dat soort gevallen beslist dus de Admin.

Helaas is Xizor het \" slachtoffer\" geworden van het feit dat mensen met een negatieve mening altijd harder schreeuwen dan mensen met een positieve. Dan LIJKT het alsof je het altijd fout doet.

Jammer
TripleDad
 
Posts: 243
Joined: 15 Sep 2003, 20:26:33

Postby BDT » 23 Mar 2004, 09:20:49

Xi...

Laat je niet leiden door iemand als Markam. Waar maak je je druk om. Zulke figuren willen alleen maar flamen. En als iemand gaat flamen bouw ik weer een ban in als dat echt nodig is. Prima

BTW, al post ik de laatste tijd niet zo veel en heb ik het te druk(met vooral werk, waar ik nu ook zit) ik houd altijd een oogje in het zeil.

Be cool Xi. Stay cool.

Laat dit bovendien een waarschuwing zijn voor flamers ala Markam, die mijn inziens de boodschap volledig mist.
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Markam » 23 Mar 2004, 09:40:45

BDT ben scheel of zo! leer eens lezen man! dan had je gesnapt dat ik juist niet wil dat Xizor weg zou gaan! ik wil helemaal niet flamen ik geef juist aan dat als mensen zich niet aan het beleid houden daar een waarschuwing voor zouden moeten krijgen! sjongejonge......

en dan had je ook gelezen dat ik het hypocriet vindt dat <b>MEDE FORUMMERS</b> lopen te emmeren over games-copies en dus wel gewoon muziek downloaden, dat is meten met twee maten en daar staat geen geflame tegen mod in!

misschien komt dit nu over als mod-ass-kissing maar ik vinnet gewoon niet zo relaxt als ik valselijk van iets beschuldigd wordt
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby markdegeweldenaar » 23 Mar 2004, 09:43:07

Volgens mij is 95% van de bezoekers hier het eens over het te volgen copy beleid. Jammer dat je je dan zo op je kop laat zitten door die 5% losers.
User avatar
markdegeweldenaar
 
Posts: 3150
Joined: 16 Nov 2002, 00:08:51
Location: Apeldoorn

Postby BDT » 23 Mar 2004, 10:20:27

Jongen, doe eens rustig. Met deze shit nu geef ik je zo een ban. Geen waarschuwing meer. Direct een ban.

Je kan niet ontkennen dat je flamed over MP3\'s

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">nee nee nee! ik snap dat games copieren slecht is voor de games industrie! maar een heleboel mensen verafschuwen copieren (niet alleen de mods) maar mp3\'s vindt iedereen maar gewoon! <hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Niet iedereen vind MP3\'s maar gewoon. De prop arena soundtrack is niet commercieel uitgebracht, dus vinden we het ok dat het gedownload wordt.

Ik wordt een beetje ziek van je reactie, dus hopenlijk ben je genoeg gewaarschuwd.

En laat het ook duidelijk zijn dat jij niet de enige schuldige bent van de heisa in het andere topic.
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby total crash » 23 Mar 2004, 11:08:17

oi, opperhoofd

ik ben maar een gast maar wel een gast wat achter het beleid van dit
forum staat,(ja ik heb wat copies die zatten bij de dc toen ik em
kocht,maar als ik ze origineel tegenkom en het geld heb koop ik ze
dus origineel wil een leuke athentieke verzameling en dump vervolges de copies)

anyway wat ik hier mee wil zeggen is= heb geen zin om van forum te verhuizen(zou niet weten waarheen,is tenminste nog gezond,en leuk sfeertje hier)(geen geouwehoer) dus mensen met een visie tenopzichte van een bepaalde zaken
in dit geval sega en copies enz die zijn nodig en moeten ook blijven.

trouwes laat menselijk gezeik je dag niet vernaaien, geniet van je leven en ignore de klojo\'s die zich niet kunnen neerleggen bij de gezonde beslissingen van admins enz

grt
total crash
 
Posts: 556
Joined: 03 Jul 2003, 21:35:37
Location: Netherlands

Postby Markam » 23 Mar 2004, 11:19:31

BDT ik snap niet waarom je zo reageerd! als ik zeg dat ik iets hypocriet vind, ben ik niet meteen aan het flamen (tenminste niet wat ik onder flamen versta). ik reageer nu precies op copies zoals de moderators het doen en nu wordt jij ziek van mijn reactie! ik sta <b>achter</b> jullie standpunt wat het copieren van games betreft, maar er moet dan wel één lijn getrokken worden. misschien omdat ik zelf muziekant ben, dat ik het kopieren van cd\'s niet zo relaxt vin (al helpt het wel met verspreiden van je muziek, iets dat in mijn fase wel nodig is) en ik wist niet dat de cd van propeller arena niet is uitgebracht (had heel goed gekunt). mijn ractie daarop was ook eigenlijk meer met een knipoog, maar wel met serieuse ondertoon.

goed BDT als jij me wil bannen omdat een aanmerking (niet eens echt, maar goed dat wil je niet zien) over het modereren, dan doe je dat maar.

en nee dit is nu geen aanval tegen de mods, maar een opmerking over jouw gedrag!
als je mod wil zijn , weet je dat je kritiek kan krijgen, maar je hebt dan ook veel macht op een forum, en bij alle grote \"jobs\" komen ook grote verantwoordelijkheden...

ik snap niet waarom je mij nou aanvalt, terwijl ik jullie mods juist bijval.....
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby Xizor » 23 Mar 2004, 11:25:39

ik geloof dat het bij beiden op een misverstand rust [;)] dus zullen we het maar hierbij laten? BDT en ik hebben vanochtend ff gesproken en we gaan er zsm even wat duidelijkheid in scheppen [:)]
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby BDT » 23 Mar 2004, 11:45:12

Er is bovendien ook nog een verschil tussen mod en admin, maar dat even terzijde.

@total: i totally agree, maar de situatie was iets te heftig.

@markam: een beetje meer respect mag ook. Dat bedoelde ik met de ban. Niet dat je mijn schoenen moet poetsen, maar je hoeft niet zo agressief te reageren.

Anyway, zoals Xi al zei: binnenkort scheppen we duidelijkheid [:)]
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Markam » 23 Mar 2004, 13:11:55

ok dan bied ik bij deze mijn excuses aan voor het felle gedrag... en het is niet dat ik geen respect voor mods heb (die stopppen ook veel tijd in een forum), maar het moet natuurlijk wel van twee kanten komen.

maar waar kan ik hier zien wie mod/administrator is?
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Next

Return to 1. Dreamcast

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 54 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group