bleemcast

Bespreek alles over de Sega Dreamcast. Hoewel de console niet echt meer leeft, blijven de reeds verschenen games interessant genoeg om over te discussiëren.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Mier » 20 Mar 2004, 16:42:26

heel toevallig dat er bij een onderwerp als psx kopies meteen iedereen gaat roepen \"slotje\" en bij een onderwep als propellor arena niet,misschien komt het omdat al die mensen WEL het verschil zien tussen gewoonweg een kopie en een game die nooit is uitgebracht en nooit meer uitgebracht zal worden.
als je het onderwerp propellor arena taboe vind,had je destijds in het halflife dc topic al moet klagen en niet nu een beetje gaan lopen rebelleren om een reputatie op te bouwen,tenslotte is halflife wel op pc en andere consoles uitgebracht waardoor je de game wel legaal kunt kopen.

als je het zo graag wilt wil ik het propellor arena topic best sluiten,maar dan moeten de mensen niet bij mij gaan klagen waarom.
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby Xizor » 20 Mar 2004, 16:47:06

ja laten we maar een zwart-wit lijn trekken als \'men\' zo graag het beleid bekritiseert.
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby BOP » 20 Mar 2004, 17:09:58

Het was niet mijn bedoeling om zulke heftige reacties op te roepen bij bepaalde mensen. Mijn excuses daarvoor. Ik heb ook even getwijfeld of ik mijn vraag over het beleid wel in dit topic moest planten. Van mij mag dit topic of het Propellor Arena topic gewoon open blijven. Daar ging het me ook niet om.
Als mijn (eerdere) reactie een van de moderators stoort mag hij deze ook gerust verwijderen. Ik had nl. in de eerste plaats niet de intentie om \"zo graag het beleid te bekritiseren\".
BOP
 
Posts: 618
Joined: 26 Aug 2003, 01:57:20
Location: Netherlands

Postby Xizor » 20 Mar 2004, 17:20:26

@Bop: het was ook niet gericht tegen jou; mijn excuses als het zo overkwam, het ging meer om de manier hoe Samba het meende te zeggen. ik weet dat de grens soms moeilijk is,maar daarom laten wij het , zoals ik al zei,het meer aan het gezonde verstand van de forumgangers over over wat wel/niet acceptabel is. het is dus een schaduwgebied en als we denken dat het echt niet kan, dan sluiten wij het. laatste waar we dan op zitten te wachten is een vloedgolf van kritiek , want dan krijg je de situatie dat we dan maar ALLES moeten sluiten...

...maar hopenlijk was mijn stukje duidelijk waarom er voor dit beleid is gekozen door met name BDT (die betaald tenslotte de hosting en bepaalt dus ook de regels) en ik kan dat alleen maar beamen. Ik zeg ook niet dat ik het altijd goed doe,maar als een admin/mod het er niet mee eens is dan word het vanzelf rechtgetrokken, echter heeft deze situatie zich nog nooit voorgedaan [:)]
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby TripleDad » 20 Mar 2004, 18:23:14

FWIW: Ik kan me aardig vinden in je/jullie beleid ten aanzien van slotjes en topics. Los daarvan, het is jullie forum, dus jullie bepalen wat wel en niet kan.

Keep op the good work :-)
TripleDad
 
Posts: 243
Joined: 15 Sep 2003, 20:26:33

Postby samba de amigo » 20 Mar 2004, 22:29:56

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Mier</i>
<br />heel toevallig dat er bij een onderwerp als psx kopies meteen iedereen gaat roepen \"slotje\" en bij een onderwep als propellor arena niet,misschien komt het omdat al die mensen WEL het verschil zien tussen gewoonweg een kopie en een game die nooit is uitgebracht en nooit meer uitgebracht zal worden.
als je het onderwerp propellor arena taboe vind,had je destijds in het halflife dc topic al moet klagen en niet nu een beetje gaan lopen rebelleren om een reputatie op te bouwen,tenslotte is halflife wel op pc en andere consoles uitgebracht waardoor je de game wel legaal kunt kopen.

als je het zo graag wilt wil ik het propellor arena topic best sluiten,maar dan moeten de mensen niet bij mij gaan klagen waarom.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Een online reputatie op een relatief weinig bezocht forum opbouwen??
Beetje vergezocht...
Lol @ reply verwijderen , getuigd dat je waarschijnlijk niet kan winnen door je slechte beargumenteringen.
Drop het maar ik zal er nix meer over zeggen.
samba de amigo
 
Posts: 691
Joined: 28 Aug 2001, 13:40:52

Postby Xizor » 21 Mar 2004, 00:30:21

@Samba: oh jazeker kon ik winnen,want die reacties van jou raakten kant nog wal, en voor zover ik kon zien had je dingen OF verkeerd gelezen OF WILDE je het verkeerd lezen. Ik wilde antwoorden,maar dat kost me teveel energie en tijd en had er geen zin in, verder had ik geschreven dat ik enige reactie zou verwijderen, wat dan weer betekend dat JIJ niet leest (ja zo kan ik het ook dus hoor...)

En verder: als het hier zo slecht is, blijf dan in godsnaam weg. Het is toch (in jouw ogen) een relatief weinig bezocht forum, maar wel een forum waar iedereen elkaar kent en weten wat ze aan elkaar hebben. Een goed forum is een forum met een hechte community, niet over dat er 50.000 users geregistreerd zijn... Ik heb liever een forum met 10 users waarvan men weet wat men aan elkaar heeft, dan eentje met 50.000 en waarvan men elkaar amper kent...

@TripleDad: Thanks [:)]
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby Mier » 21 Mar 2004, 01:16:19

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">
Lol @ reply verwijderen , getuigd dat je waarschijnlijk niet kan winnen door je slechte beargumenteringen.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

LOL,je leest dus blijkbaar alleen maar wat je WILT lezen.ik geef aan dat ik het best voor JOU wil sluiten maar dat dan IEDEREEN die het er niet mee eens is(het hele forum zo ongeveer dus),niet bij mij moet klagen,maar dat ze dus wel weten aan wie ze dat slotje te danken hebben.
snakbedoel???

de vergelijking halflife en propellor arena vind ik toch echt geen slechte beargumentering,feit is,propellor arena is nooit uitgekomen en halflife wel,dus met het spelen van een halflife dc kopie,schaadt je dus wel de industrie.
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby smithers » 21 Mar 2004, 02:48:07

echter staat het spelen van halflife op dc niet in verhouding tot de PC...daarnaast is de link geplaatst voor de diehards en niet voor de copiefrks...deze laatsten hebben waarschijnlijk toch al de illegale pc versie dus who cares [:D]
User avatar
smithers
 
Posts: 2801
Joined: 27 Mar 2002, 13:04:50
Location: Utrecht

Postby hoofdletterp » 21 Mar 2004, 08:03:14

Of al de LEGALE PC versie dus who cares [:)].
hoofdletterp
 
Posts: 2519
Joined: 29 Oct 2002, 17:39:16
Location: It's thinking...

Postby samba de amigo » 21 Mar 2004, 11:39:46

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Mier</i>
<br /><blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">
Lol @ reply verwijderen , getuigd dat je waarschijnlijk niet kan winnen door je slechte beargumenteringen.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

LOL,je leest dus blijkbaar alleen maar wat je WILT lezen.ik geef aan dat ik het best voor JOU wil sluiten maar dat dan IEDEREEN die het er niet mee eens is(het hele forum zo ongeveer dus),niet bij mij moet klagen,maar dat ze dus wel weten aan wie ze dat slotje te danken hebben.
snakbedoel???

de vergelijking halflife en propellor arena vind ik toch echt geen slechte beargumentering,feit is,propellor arena is nooit uitgekomen en halflife wel,dus met het spelen van een halflife dc kopie,schaadt je dus wel de industrie.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Die hele reactie was niet voor jou bedoeld dus waar reply je nou op?
@Xizor, het probleem van lezen ligt dan waarschijnlijk niet alleen bij mij, ik zeg toch drop het? Of toch even het laatste woord hebben?

En neem kritiek eens voor lief, ipv je aangevallen te voelen.
sda out, peace
samba de amigo
 
Posts: 691
Joined: 28 Aug 2001, 13:40:52

Postby lenselijer » 22 Mar 2004, 21:06:02

om nog ff antwoord te geven:

mijn originele bleemcast tekken 3 versie boot dus ook de backup die ik van mijn originele psx cd heb gemaakt. En met deze versie kan je WEL saven, alleen moet je er wel een complete VMU voor opofferen omdat de VMU als een psx memorycard moet worden geformatteerd.

de beta versie van bleemcast boot ook mijn backup van tekken 3, alleen ziet het er dan heel gaar uit en heeft vreselijke slowdowns. Ik zal er wel een keer filmpjes van maken, dan kan je het verschil zien, en dan zie je ook meteen hoe jammer het is dat er niet meer bleemcasten zijn uitgebracht. Want bleemcast liet echt de power van de dreamcast zien.
lenselijer
 
Posts: 6
Joined: 03 Mar 2004, 18:55:10

Previous

Return to 1. Dreamcast

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 49 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group