bleemcast

Bespreek alles over de Sega Dreamcast. Hoewel de console niet echt meer leeft, blijven de reeds verschenen games interessant genoeg om over te discussiëren.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

bleemcast

Postby lenselijer » 03 Mar 2004, 20:56:52

hoi,

iemand hier die wel eens bleemcast heeft geprobeerd?

Ik heb hier de tekken3 versie liggen, die had ik voor 5 euro bij futurezone gekocht, maar hij doet het geweldig, tekken 3 draait perfect.

En ik heb ook een versie waarmee je nog veel meer spellen mee kan doen, onder andere tenchu 1 werkt bijvoorbeeld perfect.

Ben benieuwd of iemand bijvoorbeeld de gran turismo 2 of metal gear versie heeft en hoe die draait.
lenselijer
 
Posts: 6
Joined: 03 Mar 2004, 18:55:10

Postby Robert » 03 Mar 2004, 21:02:17

de officieel uitgebrachte \'bleempacks\' (tekken 3 / grand turisomo 2 / metal gear solid) werken allemaal perfect en zijn vrijwel dan wel bugloos. de beta versie die over het wereldwijdeweb heen zweeft heeft veel gebreken, maar je kan er wel aardig wat games mee spelen. met die beta speel ik vooral parappa the rapper.
User avatar
Robert
 
Posts: 6267
Joined: 13 May 2001, 09:37:55
Location: Nederland

Postby Mike Cinerama » 03 Mar 2004, 21:22:03

weet iemand of hij werkt met xenogears en front mission 3? En nog belangrijker: kan je saven?
Mike Cinerama
Hard Pul
 
Posts: 1301
Joined: 04 Mar 2002, 18:37:07
Location: The House of God

Postby Donny K. » 03 Mar 2004, 22:40:59

Parappa the rapper? Die probeer ik ook met die beta te spelen, maar door veel timing problemen loopt ie niet echt lekker... Heb jij een andere bleemcast of neem jij genoegen met die timing/sync problemen?
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby Robert » 04 Mar 2004, 06:38:11

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Donny K.</i>
<br />Parappa the rapper? Die probeer ik ook met die beta te spelen, maar door veel timing problemen loopt ie niet echt lekker... Heb jij een andere bleemcast of neem jij genoegen met die timing/sync problemen?
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
zover ik weet is er maar 1 beta op de markt. de menu\'s, intro etc loopt voor geen ene meter maar als je eenmaal rapt loopt het perfect.
User avatar
Robert
 
Posts: 6267
Joined: 13 May 2001, 09:37:55
Location: Nederland

Postby Jet Set » 19 Mar 2004, 00:59:16

mijn versie vor MGS werkt superb
Tekken 3 idem
maar die beta, die wil ik ook wle hebben, ik heb tenchu hier ook nog liggen.
trouwens iemand wel eens geluktomMGS VR te spelen met bleemcast?
User avatar
Jet Set
 
Posts: 667
Joined: 20 Jun 2002, 22:21:50
Location: Utrecht

Postby Vixion » 19 Mar 2004, 09:40:15

Okay, dan nogmaals mijn vraag, wegens andere topic geclosed, wegens eigen domme onduidelijkheid.

» Ik heb een back-up van Harvest Moon, voor de PSX. Mijn officele versie, is verrot, me broertje is op het doosje gaan staan, en dus hele doosje verrot, en de CD wil niet meer booten in de PSX. Ik dus back-up gedownload, maar me PSX, naja die is nu gechipt.

» Mijn vraag luidde dus, kan een beta van BleemCast, welke kleur dan ook (heb ergens gelezen, dat er meerdere kleuren zijn, ik heb op moment Blue. Dit best redelijk speelt met Bust-A-Move 4. En wat andere low-grafic games. Maar kan een beta ook back-ups spelen (lees bovenstaande reden).

» Daarnaast, kan zo ding eigenlijk saven, want ik ga niet moeilijk zitten doen, met spelen van Harvest Moon, als ik niet kan saven.

Okay, ik hoop nu wel antwoord te krijgen op m\'n vraag.
User avatar
Vixion
19-jarige maagd
 
Posts: 2902
Joined: 26 Dec 2002, 12:57:43
Location: Netherlands

Postby Robert » 19 Mar 2004, 14:22:57

waarom vraag je nou of de beta kopies kan afspelen als je zelf zegt dat je al de bleem beta hebt + een kopie van een game.. dan kan je dat zelf toch testen. Er is overegens maar 1 beta... de andere \'kleuren\' waren/zijn exact dezelfde als de blue disc die op het net staat (aldus de cracker/suplier van de beta disc)
User avatar
Robert
 
Posts: 6267
Joined: 13 May 2001, 09:37:55
Location: Nederland

Postby Vixion » 19 Mar 2004, 14:47:26

Oow... naja, ik heb geen zin om moeilijk te gaan doen, als het resultaat 0 is. Daarnaast, als ik het dan eenmaal heb werken, moet ik er ook achter komen of hij dan wel kan saven. En als dat het geval niet is, dan is alles eigenlijk voor nop geweest...
User avatar
Vixion
19-jarige maagd
 
Posts: 2902
Joined: 26 Dec 2002, 12:57:43
Location: Netherlands

Postby Robert » 19 Mar 2004, 16:26:37

tja zo\'n grote moeite was het niet om te kijken of ie een kopietje zou booten. maargoed nee saven kan niet kopies booten wel.
User avatar
Robert
 
Posts: 6267
Joined: 13 May 2001, 09:37:55
Location: Nederland

Postby Vixion » 19 Mar 2004, 18:14:49

Owh... dan heeft het geen nut.
User avatar
Vixion
19-jarige maagd
 
Posts: 2902
Joined: 26 Dec 2002, 12:57:43
Location: Netherlands

Postby BOP » 19 Mar 2004, 20:22:24

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Robert</i>
<br />tja zo\'n grote moeite was het niet om te kijken of ie een kopietje zou booten. maargoed nee saven kan niet kopies booten wel.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Om deze informatie ging het andere topic van Vixion dicht. Wat is nu precies de regelgeving omtrent dit soort zaken? Ik snap wel dat de context in dat andere topic misschien minder duidelijk was, maar in principe werd daar mijns inziens ook geen illegale content gepost.

EDIT: @Vixion - Bij mij loopt Bust-a-Move 4 trouwens voor geen meter met die \"Blue\" versie als ik het mij goed kan herrineren.
BOP
 
Posts: 618
Joined: 26 Aug 2003, 01:57:20
Location: Netherlands

Postby samba de amigo » 20 Mar 2004, 02:30:40

tis imo ook beetje vreemde gang van zaken hier.
De ene warez kan wel (propellor arena, plus andere leaks zonder goedkeuring van SEGA). Andere warez word weer moeilijk over gedaan, gebaseerd op persoonlijke opinie.
Baseer dit voortaan op feiten, die keer op keer gelden.
samba de amigo
 
Posts: 691
Joined: 28 Aug 2001, 13:40:52

Postby Xizor » 20 Mar 2004, 09:25:43

Godverdomme wat erger ik me soms aan jullie naieviteit!! Ik zal het even verkort neerzetten voor de bekrompen geesten van sommigen van jullie:

Illegaal -> Alles wat VERKOCHT is/kan worden en daar copies van maken/vragen over stellen
Ene topic gesloten vanwege feit dat gevraagd word of je een copie van een game (DIE VERKOCHT IS/WORD) afgespeeld kan worden. ILLEGAAL zijn dus ook vragen over ROMS en ISO\'s,
hoewel we ROMS nog wel eens door de vinger zien van hele oude systemen (GBA/GBC dus NIET) maar hier begeven we ons op een schaduwgebied, en laten we het hierin aan jullie gezonde verstand over.

\'legaal\' -> Games zoals Halflife,Prop Arena omdat die geen commerciele invloed hebben.

En ga niet lopen discussieren over \"Ja maar dan is dit ook legaal / dit is ook illegaal\" met verwijzingen naar topics e.d.; die discussies zijn ALLANG eens gevoerd en ik ben het dit keer zo zat dat ik, als je dit soort reacties vanaf nu plaatst, ik ze DELETE
(en dan kun je klagen in het segaforum-topic als je het er niet mee eens bent!!!!!!!!!!!!)

@Samba: heeft geen flikker met persoonlijke opinie te maken, evenmin dat het gaat om \'voortrekken\' van personen als je dat zou denken. Ik zit al zo lang in de gamesindustrie dat ik een verdomd goed beeld heb over wat wel/niet kan. Ik speelde al games toen volgens mij 70% van jullie nog in de poepluiers zaten! Deze kennis en deze ervaring pas ik gewoon toe. Dat je het er soms niet mee eens bent -> TOUGH LUCK!

Even voor de duidelijkheid waarom we dit beleid voeren: Segaforum is een onderdeel van servicegames.nl. Servicegames wordt GELEZEN EN GESTEUND door de gamesdevelopers. Deze developers bezorgen ons ook pressdiscs, en wij kunnen het ons dus niet veroorloven om een forum vol vragen en discussiepunten over copies e.d. te hebben.

We kunnen ook een hele strakke lijn trekken door te zeggen: Alles wat op een CD-R/cartridge staat en dus niet van de leverancier afkomt,alsook vragen over hoe te rippen,copieren waar te vinden etc worden niet getolereerd, met als resultaat dat dan topics zoals Propeller Arena (voor de echte fans!) niet mogelijk zijn.

We rekenen op jullie gezond verstand wat wel/niet kan. Als iets (in onze ogen) niet kan dan zullen wij dit op gepaste wijze laten merken. Je kan dan wel erover discussieren maar het heeft geen zin aangezien het niet altijd de mening van EEN admin/mod is maar van meerderen.

Gelukkig heeft het segaforum weinig/geen last van mensen die er op uit zijn om illegaal games te spelen. Hier zitten voornamelijk de echte fans die echt geld overhebben voor een \'rare\' game, of, als er zich een opportunity voordoet zoals Propeller Arena, dit dan ten volste te WAARDEREN als GAME en niet als WAREZ.

EN dat is alles wat ik erover te zeggen heb.
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby samba de amigo » 20 Mar 2004, 15:17:14

VERWIJDERD DOOR XIZOR

ik had duidelijk gezegd dat ik replies delete.. klagen? mail maar!
samba de amigo
 
Posts: 691
Joined: 28 Aug 2001, 13:40:52

Next

Return to 1. Dreamcast

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 60 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group