P.P.F Central topique

Bespreek alles over de Sega Dreamcast. Hoewel de console niet echt meer leeft, blijven de reeds verschenen games interessant genoeg om over te discussiëren.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Xizor » 27 Feb 2004, 23:33:36

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Dark|M</i>
<br />Weeeeee \'k heb hem net besteld nu is het wachten op de postpode [:)]
Bij gamer.nl snappen ze het geloof ik nog niet helemaal, want daar krijg PPF een enorm laag cijfer http://www.gamer.nl/viewdoc/1131
Om maar even een stukje te quoten
<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">Nog erger is het gesteld met de animaties waarmee de levels ingeleid worden. Een tweetal stilstaande plaatjes stellen dan karakters voor welke een gesprek houden om het duel in te leiden. De karakters animeren niet, maar draaien zich zo nu en dan om en hebben op de achterkant van hun hoofd een andere gezichtsuitdrukking<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Ik kon hier wel om lachen eigenlijk, die gast heeft zeker nog nooit eerder een Japanse game gespeeld [:D]
k kan zelf helaas niet op het artikel reageren want dat domme reactiesysteem blijft me post maar als spam beoordelen...
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Ik heb het ook gelezen; wat een ongelooflijke lul-de-behanger; ik heb hem dan ook de volgende reactie gegeven:

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\">
...vind je review een beetje jammer; je doet alsof je zo \'ubercool\' bent en alsof een game waarbij gameplay belangrijker is dan de gfx (jaja dat ken je op de xbox niet he,daar is het anders!) meteen inferieur is...

het is een erg leuk spel; vooral leuk om met wat vrienden te doen; daarin haalt deze game dan imho zijn kracht,maarja,dat zul je nooit weten... <hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

ik heb het spel nu btw ook (op de DC),echter gebied de eerlijkheid mij te zeggen, niet op geheel orthodoxe wijze [:I]. (en om maar meteen ff mijzelf \'te verdedigen\': copies verdwijnen bij mij altijd vanzelf in de prullenbak als ik het niks vind, en als het leuk is haal ik het origineel,want zo duur zijn dc-games niet meer).

vind \'t spel zelf niet zo bijzonder,eigenlijk (maar dat hoeft die pipo niet te weten!). de gfx zijn wel leuk,presentatie aardig,maar het komt allemaal wat \'kaaltjes\' over...

de DC versie haal ik nu definitief niet (vanwege de prijs: de ps2 versie is goedkoper en ik hoef niet te liggen kutten met een bootdisc) maar wellicht dat de PS2-versie er toch in komt omdat,ondanks alles,het spel wel die gameplay-factor heeft die de meeste games momenteel missen [;)]
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby Xizor » 27 Feb 2004, 23:48:05

wat betreft die background:

dat is gewoon een filetje op je VMU. die word gelezen als je de VMU insteekt en dan verandert je dashboard.. niks spectaculairs eigenlijk en het blijft dus niet \'vast\' in je DC.

verder krijgt je vmu op de DC een kleuren-icoontje; dat is op zich wel leuk [:)]

Overigens,bij Play.com kost PPF voor PS2,Xbox en Cube slechts 15 pond incl. shipping (da\'s iets van 23 euro) dus dat is nog netjes [:)]
User avatar
Xizor
Site Admin
 
Posts: 11185
Joined: 03 May 2001, 12:30:56

Postby dende0611 » 29 Feb 2004, 13:45:18

ACh Gamer.nl heeft wel vaker zulke kuren (en meer sites trouwens.). Ik ben het alleen er niet mee eens dat Xbox alleen maar mooie spellen heeft die voor geen meter spelen. Bedoel moet je PS 2 freaks hebben die hebben hetzelfde nog wel eens. Cube fans iets minder maar dan ook nog wel. (Om over PC fanboys nog maar te zwijgen die zijn echt ERG!).

Het is meer een populaire manier van gamen tegenwoordig die echt niet gelimiteerd is aan den xdoos. Hoevaak ik me niet geergerd heb aan PS 2 fanboys die de DC afkraakten omdat er een 2D spelletje of Cell Shaded spelletje zou je denken dat ik al 3 maagzweren achter de rug heb [:D]. (in het laatste geval vondt ik het een beetje van :\"goh ik weet niks maar ik moet toch je moederren\" aangezien de PS 2 ook Cell Shaded games kent).

P.P.F. Lijkt mij wel fantastisch, ik denk dat ik hem voor de DC maar ga bestellen heb ik ook nog iets om weer eens in men DC te steken hehehehehe. Verder waren de eerdere Puyo Puyo games ook machtig (ja ik weet ze zijn niet vaak in europa onder die naam gereleased (behalve op MSX dan [:P] waar ik ze namelijk ook als eerste op gespeeld heb hehehehehe). Dus mij lijkt het wel wat.
dende0611
 
Posts: 310
Joined: 06 Jun 2003, 07:52:59
Location: Netherlands

Postby Fonzi » 29 Feb 2004, 14:11:57

Ach, het is ook \"maar\" de mening van de reviewer. Hij is duidelijk niet echt in het genre thuis. Maar op het einde van zijn review maakt hij imo wel een cruciale fout. Hij zegt dat er betere freeware puzzelgames te downloaden zijn. Uitgevers maken er geen probleem van als je hun spel een lage reviewscore geeft. Maar ik zou als uitgever wel problemen hebben als de reviewer freeware zit aan te prijzen ipv mijn spel. Op zich niet echt proffesioneel te noemen.
User avatar
Fonzi
Service Games Crew
 
Posts: 1143
Joined: 29 Sep 2002, 16:07:23
Location: België

Postby SeGaFrEaK » 08 Mar 2004, 10:16:40

Mensen die em van Lik-sang hebben besteld en binnen hebben: Invoer?
User avatar
SeGaFrEaK
 
Posts: 6082
Joined: 03 May 2001, 11:07:57
Location: Netherlands

Postby Dark|M » 11 Mar 2004, 21:48:55

Hey k heb vandaag me PPF binnengekregen van Lik-sang plus nog een shirt wat ik erbij besteld had maar ik hoefde geen invoerkosten te betalen dus dat viel weer mee [:)]

Maaruh probleempje het spel is een beetje erg japans? is dr iemand die eventueel meer opheldering zou kunnen geven over wat nou waar staat?..
User avatar
Dark|M
 
Posts: 808
Joined: 19 Jun 2002, 19:50:42
Location: Watnou woonplaats?

Postby Sen » 11 Mar 2004, 22:01:27

Je moet als het goed is de taal kunnen weizigen ergens...
Volgens mij is hij meertalig.
Ik heb hem nu ook besteld bij play.com, voor de xbox om precies te zijn. Hij is alleen wel tijdelijk uitverkocht, dus kan het even duren...
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby BOP » 11 Mar 2004, 22:03:31

Listen up Dark|M!!!

- Start het spel op en maak een save-game aan (of niet).
- Druk op start bij het \"push start button screen\".
- Kies de meest rechtse optie.
- Ga naar de zevende optie van boven (onder het woord Dreamcast in Romaji).
- Verander beide opties (text en speech to English).
- Ga 2x terug met B en bevestig het veranderen van de opties door te kiezen voor de linkse optie.

TADA, alles in het Engels.

Met dank aan Gamefaqs.

@SF: ik heb tot nog toe geen invoerkosten te hoeven betalen (bestelling Lik-Sang: totaal ongev. 75 euro).
BOP
 
Posts: 618
Joined: 26 Aug 2003, 01:57:20
Location: Netherlands

Postby Dark|M » 12 Mar 2004, 10:31:10

Ja beter eindelijk nu begrijp ik er ook wat van, mijn dank is zeer groot [:)]

@SF: ik geloof niet dat je bij Lik-Sang invoerrechten hoeft te betalen als je voor een normale verzending kiest.. Want volgens mij is het zo dat ze van Lik-Sang eerst alles intern naar Lik-Sang Europa verzenden (wat in Duitsland is volgens mij) dan zijn de goederen in Europa en vervolgens worden ze naar jou toegestuurd. Waardoor ze dus de invoerkosten ontlopen.
User avatar
Dark|M
 
Posts: 808
Joined: 19 Jun 2002, 19:50:42
Location: Watnou woonplaats?

Postby SeGaFrEaK » 12 Mar 2004, 14:39:52

Jep daar kwam ik vandaag achter [:)]

Toffe game zeg, zeker boven verwachting!
User avatar
SeGaFrEaK
 
Posts: 6082
Joined: 03 May 2001, 11:07:57
Location: Netherlands

Postby SeGaFrEaK » 12 Mar 2004, 18:59:58

Review en Xclusive movie op mn site over zon 10 minuten.. oh yeah! [:D]
User avatar
SeGaFrEaK
 
Posts: 6082
Joined: 03 May 2001, 11:07:57
Location: Netherlands

Postby BOP » 12 Mar 2004, 23:50:23

Nice review [:)]

Dit weekend ook maar eens wat tijd inruimen voor deze game!!
BOP
 
Posts: 618
Joined: 26 Aug 2003, 01:57:20
Location: Netherlands

Previous

Return to 1. Dreamcast

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 59 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group