De Dreamcast games van 2004...

Bespreek alles over de Sega Dreamcast. Hoewel de console niet echt meer leeft, blijven de reeds verschenen games interessant genoeg om over te discussiëren.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Mier » 20 Feb 2004, 21:34:16

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Evil_cloud</i>
<br />10 euro, om daarna weer naar €150 te gaan. xD
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

dat geloof ik nooit (sa2 birthdaypack any1?)
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby BOP » 21 Feb 2004, 16:06:46

Heb zojuist Puyo Puyo Fever besteld. De game is inmiddels uit voorraad leverbaar bij de verschillende webshops. 40 a 45 euro is nog wel te doen toch voor een nieuwe DC game...
BOP
 
Posts: 618
Joined: 26 Aug 2003, 01:57:20
Location: Netherlands

Postby SeGaFrEaK » 24 Feb 2004, 23:23:51

Net ook P.P.F besteld: 38 euro (Cheap!) bij Lik-sang met gratis shipping en gratis birthday pack..dat noem ik nog ns een deal!
User avatar
SeGaFrEaK
 
Posts: 6082
Joined: 03 May 2001, 11:07:57
Location: Netherlands

Postby BOP » 25 Feb 2004, 07:12:19

Ik heb hem ook bij Lik-sang besteld, maar krijg je er een birthday pack bij of gewoon een regular Sonic Aadventure 2 (JAP)?
BOP
 
Posts: 618
Joined: 26 Aug 2003, 01:57:20
Location: Netherlands

Postby hoofdletterp » 25 Feb 2004, 07:24:58

Je krijgt een normale dacht ik hoor
hoofdletterp
 
Posts: 2519
Joined: 29 Oct 2002, 17:39:16
Location: It's thinking...

Postby Fonzi » 25 Feb 2004, 09:07:10

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door WithAttitude</i>
<br />Psyvarian 2 of Shigami ?
Wat is het verschil en welke is beter?
Volgens mij zijn ze qua opzet hetzelfde toch,allebei met vliegende figuren i.p.v. vliegtuigen ?
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Shikigami No Shiro II is de meer traditionele shooter van de 2. Het is een duidelijke Naomi shooter en dat zie je aan de grafics. Het scoresysteem is echter wel heel erg leuk. Hoe dichter je langs de vijandige kogels \'afschuurt\', hoe meer punten je eigen kogels veroorzaken. Het scoresysteem is opgedeelt in x2,x4,x6 en x8. De bedoeling is zo kort mogelijk bij de vijandige kogels te blijven om zoveel mogelijk x8 scores te halen.Het spel heeft 8 verschillende karakters om mee te spelen die qua gameplay echt verschillend zijn.

Psyvariar 2 heeft een soortgelijk systeem maar is meer hardcore. Als je langs de vijandige kogels afschuurt, treedt er een link systeem in werking. Hoe meer je kan linken hoe vlugger je schip upgrade. Tijdens zo\'n nieuwe upgrade is je schip een vijftal seconden onverwoestbaar en dit is soms de enige manier om aan de enorme kogelregens te ontsnappen. Je zal dus de levels van binnen en vanbuiten moeten kennen om de juiste groove te vinden. De upgrade gebeurt automatisch, dus je zal zo moeten spelen dat je schip op het juiste moment even onverwoestbaar is om het er levend vanaf te brengen. Ik heb enkele topspelers van psyvariar in actie gezien en het is echt hallucinant om die gasten te zien spelen. Ze gaan soms over de 2000 links. In Psyvariar 2 zal je pas echt hoge scores halen, indien je de vijanden eerst laat schieten. Bij andere shmups is dit meestal andersom.

Beide games verschillen dan weer enorm van Ikaruga. Ik zou zeggen, ze zijn beide heel verschillend en als je fan bent van het genre moet je ze gewoon allebei aanschaffen. Ik ga ze zeker ook reviewen voor Servicegames.
User avatar
Fonzi
Service Games Crew
 
Posts: 1143
Joined: 29 Sep 2002, 16:07:23
Location: België

Postby SeGaFrEaK » 25 Feb 2004, 10:57:47

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door hoofdletterp</i>
<br />Je krijgt een normale dacht ik hoor
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

B.D pack is $8 bij hun ofzo en S.A 2 los $30 oid. Lijkt me dat ze gewoon een B.D pack sturen.. (maar dat kan ik fout hebben)
User avatar
SeGaFrEaK
 
Posts: 6082
Joined: 03 May 2001, 11:07:57
Location: Netherlands

Postby harkje » 26 Feb 2004, 07:47:38

Psyvariar is gisteren verstuurd, ik kan niet wachten!!!
harkje
 
Posts: 3213
Joined: 23 May 2001, 11:17:14
Location: Groningen

Postby dende0611 » 28 Feb 2004, 14:08:30

Psyvariar 2 lijkt me wel geinig... zeker naar wat ik gehoord heb het schijnt dat het naar een tijdje net een grote vuurwerkshow is hehehe.
dende0611
 
Posts: 310
Joined: 06 Jun 2003, 07:52:59
Location: Netherlands

Postby WithAttitude » 28 Feb 2004, 15:09:01

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Fonzi</i>
<br /><blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door WithAttitude</i>
<br />Psyvarian 2 of Shigami ?
Wat is het verschil en welke is beter?
Volgens mij zijn ze qua opzet hetzelfde toch,allebei met vliegende figuren i.p.v. vliegtuigen ?
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Shikigami No Shiro II is de meer traditionele shooter van de 2. Het is een duidelijke Naomi shooter en dat zie je aan de grafics. Het scoresysteem is echter wel heel erg leuk. Hoe dichter je langs de vijandige kogels \'afschuurt\', hoe meer punten je eigen kogels veroorzaken. Het scoresysteem is opgedeelt in x2,x4,x6 en x8. De bedoeling is zo kort mogelijk bij de vijandige kogels te blijven om zoveel mogelijk x8 scores te halen.Het spel heeft 8 verschillende karakters om mee te spelen die qua gameplay echt verschillend zijn.

Psyvariar 2 heeft een soortgelijk systeem maar is meer hardcore. Als je langs de vijandige kogels afschuurt, treedt er een link systeem in werking. Hoe meer je kan linken hoe vlugger je schip upgrade. Tijdens zo\'n nieuwe upgrade is je schip een vijftal seconden onverwoestbaar en dit is soms de enige manier om aan de enorme kogelregens te ontsnappen. Je zal dus de levels van binnen en vanbuiten moeten kennen om de juiste groove te vinden. De upgrade gebeurt automatisch, dus je zal zo moeten spelen dat je schip op het juiste moment even onverwoestbaar is om het er levend vanaf te brengen. Ik heb enkele topspelers van psyvariar in actie gezien en het is echt hallucinant om die gasten te zien spelen. Ze gaan soms over de 2000 links. In Psyvariar 2 zal je pas echt hoge scores halen, indien je de vijanden eerst laat schieten. Bij andere shmups is dit meestal andersom.

Beide games verschillen dan weer enorm van Ikaruga. Ik zou zeggen, ze zijn beide heel verschillend en als je fan bent van het genre moet je ze gewoon allebei aanschaffen. Ik ga ze zeker ook reviewen voor Servicegames.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

prachtig antwoord dat had ik nodig, thanks !
Al brengt het me weer meer aan het twijfelen. Ik speel dergelijke shooters pas kort en weet nog niet helemaal hoe en wat te verwachten van de nieuwe delen. Ook kan ik er maar 1 kopen.
Ik zal zeker je revieuws lezen.
btw. kwam Shigami 2 niet ook op de x-box uit? Dan koop ik die denk ik.

Shigami lijkt me erg goed maar de artwork van Psyvariar is weer wat cooler vind ik dus misschien dat dat me over gaat halen om toch de laatst genoemde te kopen.

anyway, eerst je revieuws afwachten.
User avatar
WithAttitude
Hasta la pasta!
 
Posts: 3849
Joined: 09 Dec 2002, 14:52:31

Postby Joohan De Poohan » 03 Mar 2004, 08:11:25

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door SeGaFrEaK</i>
<br />Net ook P.P.F besteld: 38 euro (Cheap!) bij Lik-sang met gratis shipping en gratis birthday pack..dat noem ik nog ns een deal!
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

FF kijken of ze hem nog hebben!
Joohan De Poohan
 
Posts: 966
Joined: 22 Oct 2003, 10:24:03
Location: Netherlands

Previous

Return to 1. Dreamcast

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 22 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group