gameservers

Bespreek alles over de Sega Dreamcast. Hoewel de console niet echt meer leeft, blijven de reeds verschenen games interessant genoeg om over te discussiëren.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Robert » 22 Jun 2004, 17:18:43

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door GiGi</i>
<br />btw is lan adaptor het zelfde? want als dat hetzelfde is die heb ik gezien voor 110 euro en dan hoef je geen verzend kosten te betalen of invoerrechten etc...

en url is: http://www.buyritegames.com/product_inf ... &last=1012
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
die bij buyrite gaat niet lukken ben ik bang, je kan een gok wagen. maar ze zijn onbetrouwbaar en hebben veel niet op vooraad!
User avatar
Robert
 
Posts: 6267
Joined: 13 May 2001, 09:37:55
Location: Nederland

Postby ReinieR » 22 Jun 2004, 17:20:11

oww jammer:( en spellen daar bestellen lukt dat wel? en als ik ga browsen kan ik dan naar bepaalde sites niet gaan ofzo bv hotmail? kan ik er mee msnen?
User avatar
ReinieR
Super Segaforum user
 
Posts: 1412
Joined: 16 Jun 2004, 19:59:24
Location: Netherlands

Postby P.J » 22 Jun 2004, 18:41:43

Vraag je nu of je met je Dreamcast kan MSNen?
Hoe moet je dat in godsnaam doen? Je kan toch niet MSN installen op je Dreamcast ;)
P.J
 
Posts: 182
Joined: 20 Apr 2003, 16:03:12

Postby Vixion » 22 Jun 2004, 18:48:45

Webbased moet mogelijk zijn, als de Dream Key java ondersteund.
User avatar
Vixion
19-jarige maagd
 
Posts: 2902
Joined: 26 Dec 2002, 12:57:43
Location: Netherlands

Postby Robert » 22 Jun 2004, 19:04:30

met \'e-messenger\' kan je msnén \'op/met\' je dreamcast.
User avatar
Robert
 
Posts: 6267
Joined: 13 May 2001, 09:37:55
Location: Nederland

Postby rx_shorty » 22 Jun 2004, 22:29:59

Hmm ik krijg morgen mijn BBA hopen dat het een beetje werkt allemaal.

Maar idd als ik zo eens rond kijk is er bijna niet meer online te spelen.
Ook ik heb contact gehad met Sega, maar ze zeggen dat het onmogelijk is om spellen te hosten zoals Planet ring en andere games die nu nog niet gehost worden.

Ik zelf heb de software voor PSO dus daar komt een servertje van (als het allemaal lukt)
Maar de rest zit je met het registreer probleem en de ingebouwde internet adressen waar zo\'n game op connect.
rx_shorty
 
Posts: 198
Joined: 15 May 2004, 14:47:52
Location: Netherlands

Postby ReinieR » 23 Jun 2004, 13:52:30

kunnen we niet masaal sega gaan emailen en op zo veel mogelijk sites bv in gastenboeken of andere sega sites gaan posten dat we moeten emailen voor gameservers?
User avatar
ReinieR
Super Segaforum user
 
Posts: 1412
Joined: 16 Jun 2004, 19:59:24
Location: Netherlands

Postby rx_shorty » 23 Jun 2004, 14:40:16

Wat zou jij doen als je overstormt wordt door van die \"SPAM\" mail???
Ik zou het wel weten...

Nee ff serieus ik hoop dat er een dag komt dat ze het gewoon vrij geven maarja... Wanneer?
rx_shorty
 
Posts: 198
Joined: 15 May 2004, 14:47:52
Location: Netherlands

Postby Robert » 23 Jun 2004, 14:56:36

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door rx_shorty</i>
<br />Wat zou jij doen als je overstormt wordt door van die \"SPAM\" mail???
Ik zou het wel weten...

Nee ff serieus ik hoop dat er een dag komt dat ze het gewoon vrij geven maarja... Wanneer?
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
daar zal ik niet al te veel hoop op vestigen.... sega heeft een speciale netwerk technologie ontwikkeld voor de online games op de dreamcast. genaamd \'sega snap\'... echter hebben ze deze technologie verkocht aan nokia..... die zullen het niet leuk vinden als de server software vrij komt ////
User avatar
Robert
 
Posts: 6267
Joined: 13 May 2001, 09:37:55
Location: Nederland

Postby rx_shorty » 24 Jun 2004, 09:37:44

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Robert</i>
daar zal ik niet al te veel hoop op vestigen.... sega heeft een speciale netwerk technologie ontwikkeld voor de online games op de dreamcast. genaamd \'sega snap\'... echter hebben ze deze technologie verkocht aan nokia..... die zullen het niet leuk vinden als de server software vrij komt ////
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Mja das minder idd, maar de PSO server is nog online zag ik wel vandaag. Niet dat er veel mensen zijn maar toch! Volgens mij iets van 4 of 5 man op de gehele server.

Maar we zullen zien :)
rx_shorty
 
Posts: 198
Joined: 15 May 2004, 14:47:52
Location: Netherlands

Postby cocacola » 25 Jun 2004, 12:38:00

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door rx_shorty</i>
<br /><blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Robert</i>
daar zal ik niet al te veel hoop op vestigen.... sega heeft een speciale netwerk technologie ontwikkeld voor de online games op de dreamcast. genaamd \'sega snap\'... echter hebben ze deze technologie verkocht aan nokia..... die zullen het niet leuk vinden als de server software vrij komt ////
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Mja das minder idd, maar de PSO server is nog online zag ik wel vandaag. Niet dat er veel mensen zijn maar toch! Volgens mij iets van 4 of 5 man op de gehele server.

Maar we zullen zien :)
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Welk nummer moet ik inbellen? wel spel is pso
cocacola
 
Posts: 709
Joined: 16 Nov 2003, 17:54:30

Postby rx_shorty » 25 Jun 2004, 16:15:39

PSO = Phantasy Star Online V1 of V2

ISP nummer bedoel je?
Dat is een internet provider inbel nummer, of te wel je moet daarvoor dan een inbelverbinding hebben of je moet een PC - DC server opzetten met een modem in je pc.

http://consolevision.com/members/mterlouw/

Dus is geen speciaal inbel nummer of zo iets hoor.
Je hebt gewoon een orgineel spel nodig, of anders moet je inloggen op deze server:

http://schtserv.funurl.com/

Die is onofficieel maar wel druk.

ps. probeer aan de BBA te komen dat is veel makkelijker.
rx_shorty
 
Posts: 198
Joined: 15 May 2004, 14:47:52
Location: Netherlands

Postby cocacola » 25 Jun 2004, 18:18:09

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door rx_shorty</i>
<br />PSO = Phantasy Star Online V1 of V2

ISP nummer bedoel je?
Dat is een internet provider inbel nummer, of te wel je moet daarvoor dan een inbelverbinding hebben of je moet een PC - DC server opzetten met een modem in je pc.

http://consolevision.com/members/mterlouw/

Dus is geen speciaal inbel nummer of zo iets hoor.
Je hebt gewoon een orgineel spel nodig, of anders moet je inloggen op deze server:

http://schtserv.funurl.com/

Die is onofficieel maar wel druk.

ps. probeer aan de BBA te komen dat is veel makkelijker.


<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

BBA is zeker makkelijk, maar de prijs niet :( en dan heb je nog 2 versies, dat maakt het niet makkelijker.
cocacola
 
Posts: 709
Joined: 16 Nov 2003, 17:54:30

Postby Robert » 25 Jun 2004, 18:32:03

er is maar 1 BBA.. en je hebt een LAN adapter, 2 aparte werelden.
User avatar
Robert
 
Posts: 6267
Joined: 13 May 2001, 09:37:55
Location: Nederland

Postby ReinieR » 25 Jun 2004, 19:14:28

kan je met lan adapter online of alleen voor meerdere dc\'s?
User avatar
ReinieR
Super Segaforum user
 
Posts: 1412
Joined: 16 Jun 2004, 19:59:24
Location: Netherlands

PreviousNext

Return to 1. Dreamcast

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 49 guests

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group