Dreamcast zuig titels

Bespreek alles over de Sega Dreamcast. Hoewel de console niet echt meer leeft, blijven de reeds verschenen games interessant genoeg om over te discussiëren.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby blackdragon » 19 May 2005, 22:40:49

De worstelspellen vind ik opzich niet veel aan behalve Smackdown.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Machlan » 20 May 2005, 19:04:08

Hmm, Smackdown, nog nooit van gehoord.....maar zal ik zelf waarschijnlijk ook vrij weinig aan vinden.

Ultimate Fighting Championship vind ik op zich nog wel leuk trouwens :)
Being important is a concept.
User avatar
Machlan
 
Posts: 56
Joined: 17 May 2005, 18:15:33
Location: Snake, Netherlands

Postby blackdragon » 20 May 2005, 20:06:57

Machlan wrote:Hmm, Smackdown, nog nooit van gehoord.....maar zal ik zelf waarschijnlijk ook vrij weinig aan vinden.

Ultimate Fighting Championship vind ik op zich nog wel leuk trouwens :)


Smackdown is ook niet op de Dreamcast ;)

UFC is wel leuk ja alleen word na tijdje spelen redelijk gauw saai omdat je niet echt veel verschillende moves kan uitoefenen. Vooral de grondgevechten vallen me wel tegen.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Hellboy » 20 May 2005, 20:19:32

Ik heb het nooit gehad op worstelspellen.

1. De poppetjes leken op houten klaas als ze gingen "lopen"

2. Het slaan was zo ingeprent dat het geen slaan meer was, eerder een stok die naar vorenging

3. Computer was meestal zo dom dat er geen ruk aan was. ( De spellen die ik heb gespeeld )

4. Worstelspellen hebben me niet echt getrokken. Te langzaam, geef mij maar DOA of Soul Caliber


Ik was ook niet echt te spreken over Super Runabout ( Met je scooter achteruit rijden :S ) nee, niet voor mij weggelegd
Remember, remember the 5th of November.
The gunpowder, treason, and plot.
I know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot.

V
User avatar
Hellboy
 
Posts: 2794
Joined: 14 Apr 2002, 21:06:25
Location: Haarlem

Postby ricepuppet » 20 May 2005, 21:44:16

Super Runabout was echt de coolest. Sinds ik de PSX versie had gespeeld was ik helemaal verslaafd aan die shit. Dat was, totdat de nieuwere GTA serie uitkwam uiteraard.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby F-zero » 23 May 2005, 00:41:13

Goeie worstel spellen bestaan wel degelijk op de DC maar dan alleen via Import alhoewel WWF Royal Rumble nog enigzins fun is (dat is dan ook een arcade game).

Giant Gram 2 (met VF fighters), Fire Pro Wrestling D en Toukon Retsuden 4 zijn zeer behoorlijke worstel games, ze doen de ECW's en Attitudes verbleken.

Een ander ruk spel op de DC vond en vind ik Spirit of speed maar ook who wants to beat up a millionaire is best wel shit.
F-zero
 
Posts: 1609
Joined: 30 Apr 2004, 21:15:29
Location: Netherlands

Postby Machlan » 25 May 2005, 06:43:26

F-zero wrote:Goeie worstel spellen bestaan wel degelijk op de DC maar dan alleen via Import alhoewel WWF Royal Rumble nog enigzins fun is (dat is dan ook een arcade game).

Giant Gram 2 (met VF fighters), Fire Pro Wrestling D en Toukon Retsuden 4 zijn zeer behoorlijke worstel games, ze doen de ECW's en Attitudes verbleken.


Kijk eens aan, toch nog iemand die (naar zijn mening) wel degelijk goede worstelspellen voor de DC kan noemen.

Hmm, en toch blijft mijn interesse er in gering :)
Being important is a concept.
User avatar
Machlan
 
Posts: 56
Joined: 17 May 2005, 18:15:33
Location: Snake, Netherlands

Previous

Return to 1. Dreamcast

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group