Dreamcast zuig titels

Bespreek alles over de Sega Dreamcast. Hoewel de console niet echt meer leeft, blijven de reeds verschenen games interessant genoeg om over te discussiëren.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby imbert » 15 Jul 2004, 13:44:09

Die cijfers zijn wel erg fantasievol,een min cijfer zou geplaatst ziijn,sorry SEN,[:D]
imbert
 
Posts: 667
Joined: 02 Sep 2002, 16:59:24

Postby music_maniac1965 » 15 Jul 2004, 22:09:44

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door rrcplus</i>hm...ik vind het wel een leuk spel, ik vind het ook niet zo lelijk hoor [:I]
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

als eerste valt over smaak niet te twisten, dus je mag hem leuk vinden, en zelfs niet zo lelijk, maar als je de pc versie ook gespeeld hebt zal je toch nog aan me denken [8D]
User avatar
music_maniac1965
 
Posts: 1380
Joined: 19 Feb 2003, 19:44:28
Location: Netherlands

Postby blackdragon » 10 Apr 2005, 20:00:49

Hmm zal wel aan mij liggen maar was ff aan het rond neusen en zag dat Evil Dead er niet eens tussen stond. Ben ik de enige die het echt een heel slecht spel vind?
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby ricepuppet » 10 Apr 2005, 20:50:33

Ecco the Dolphin - Fokking Doelloos spel (volgens mij, breek een rots om een baby walvis los te krijgen ofzo, diep triest..)

Dynamite Cop - Enorm trieste graphics, domme moves, 3 insertion methodes die nergens op slaan, crap verhaal en slechte regise van filmpjes (vooral het eindfilmpje waar dat meisje met een laptop een raket wegleid - TRIEST!)

Sega Bass Fishing - Ik voelde me echt een idioot met dat hengeltje in mn vuisten. Daarbij werd ik ook niet geil van het draaien aan 'et hengeltje en waren de graphics shit.

Soul Reaver 2 - Vol met bugs. Ging je weer door een muur heen, zo de zwarte ongeprogrammeerde leegte in. Reset.

Time Stalkers - Trieste, teleurstellende game, met ondermaatse graphics. Ik heb het gered totdat ik uit het kasteel was. Daarna heb ik de game met zwaaikracht in de hoek 'ge-ninja-stert'.

Zombie Revenge - Net zo belachelijk als Dynamite Cop. Leuk voor in de Arcade, werkt totaal niet thuis (ook al zullen sommige van julle het niet eens met me zijn..)

Fighting Force 2 - Tja, wat moet ik hier aan toevoegen. Anders dan dat ik misselijk werd en een enorm suizende hoofdpijn kreeg. Een keer gespeeld en wilde hem met blijdschap met m'n hiel kapot trappen. Ik werd helaas tot rede gebracht.
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby blackdragon » 10 Apr 2005, 21:08:38

Zombie Revenge vind ik zelf een leuke game alleen beetje overdreven moeilijk. Waardoor ook ik soms de neiging heb een een klote spel te vinden.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Robert » 10 Apr 2005, 21:26:30

ricepuppet wrote:Ecco the Dolphin - Fokking Doelloos spel (volgens mij, breek een rots om een baby walvis los te krijgen ofzo, diep triest..)

Dynamite Cop - Enorm trieste graphics, domme moves, 3 insertion methodes die nergens op slaan, crap verhaal en slechte regise van filmpjes (vooral het eindfilmpje waar dat meisje met een laptop een raket wegleid - TRIEST!)

Sega Bass Fishing - Ik voelde me echt een idioot met dat hengeltje in mn vuisten. Daarbij werd ik ook niet geil van het draaien aan 'et hengeltje en waren de graphics shit.



Zombie Revenge - Net zo belachelijk als Dynamite Cop. Leuk voor in de Arcade, werkt totaal niet thuis (ook al zullen sommige van julle het niet eens met me zijn..)Soul Reaver 2 - Vol met bugs. Ging je weer door een muur heen, zo de zwarte ongeprogrammeerde leegte in. Reset.

Fighting Force 2 - Tja, wat moet ik hier aan toevoegen. Anders dan dat ik misselijk werd en een enorm suizende hoofdpijn kreeg. Een keer gespeeld en wilde hem met blijdschap met m'n hiel kapot trappen. Ik werd helaas tot rede gebracht.

Dynamite Cop en Zombier revenge horen bij mij zelfs in de lijst gaafste dreamcast spellen 8) serieus ik vind ze echt geweldig!. Heb sinds kort ook EINDELIJK de PAL detonatorpack voor dynamitecop!!. Ecco vind ik ook een prachtig spel alleen enorm moeilijk en dus frustrerend. En sega bass fishing nog weer zoiets wat ik gewoon echt te brilliant vind :D

en gek he dat soul reaver 2 vol met bugs zit hij is nooit uitgebracht, ooh wacht je bedoeld deel 1 heheh flauw :lol:
User avatar
Robert
 
Posts: 6267
Joined: 13 May 2001, 09:37:55
Location: Nederland

Postby ManoRevolver » 10 Apr 2005, 21:34:31

Probeer nog eens te hengelen als je om 06:30 zat en stoned thuiskomt met een groepje vrienden :lol:
Succes gegarandeerd.
User avatar
ManoRevolver
High Five For Life!
 
Posts: 8802
Joined: 03 Mar 2004, 11:48:20
Location: Rotterdam

Postby ricepuppet » 10 Apr 2005, 21:53:39

Robert wrote:en gek he dat soul reaver 2 vol met bugs zit hij is nooit uitgebracht, ooh wacht je bedoeld deel 1 heheh flauw :lol:


Heb in 1,5 dag 4-5 uurtjes geslapen. Kan best deel 1 zijn, ben te moe om nog m'n hersenen te laten werken..
ricepuppet
RicePoepert
 
Posts: 5819
Joined: 27 Dec 2004, 01:26:38

Postby Frankhulscher » 10 Apr 2005, 21:57:16

Ik vind ecco juist erg leuk en origineel. En wat betreft het doel van het spel, dat is vergelijkbaar met de megadrive versies (ok misschien is ie daarom wat minder origineel maar iets vergelijkbaars is er bijna niet). Ecco is voor mij het voorbeeld van een geweldloze maar toch erg leuke game.
Mijn verzameling (excel bestand)
User avatar
Frankhulscher
Segaforum's Virtua Cop
 
Posts: 1946
Joined: 14 Sep 2004, 21:54:33
Location: Landgraaf

Postby Hellboy » 11 Apr 2005, 10:44:50

@ Mano: Millenium Solder: Ik vond het toch wel een aardige game. met ze tweeen was het leuk te doen, maar in je eentje niet echt...

Best recht toe recht aan gameplay
Remember, remember the 5th of November.
The gunpowder, treason, and plot.
I know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot.

V
User avatar
Hellboy
 
Posts: 2794
Joined: 14 Apr 2002, 21:06:25
Location: Haarlem

Postby DAY » 13 Apr 2005, 10:03:52

Ik heb godzilla generatins nog niet gehoord, dus die wil ik hierbij ook nomineren.
Keep on dreaming
User avatar
DAY
 
Posts: 95
Joined: 04 Apr 2005, 08:24:53

Postby F-zero » 13 Apr 2005, 15:37:30

South park rally en de meeste windows CE games.
F-zero
 
Posts: 1609
Joined: 30 Apr 2004, 21:15:29
Location: Netherlands

Postby Robert » 13 Apr 2005, 15:42:23

sp rally heb ik me ook erg mee vermaakt haha, het is welleswaar een but-game maar het is wel enorm grappig. maarja ik kom er achter dat ik enorm veel kut games juist geweldig vind haha
User avatar
Robert
 
Posts: 6267
Joined: 13 May 2001, 09:37:55
Location: Nederland

Postby Sen » 14 Apr 2005, 09:53:09

Ik vind het persoonlijk ook erg meevallen met die slechte games, over het algemeen genomen zijn de meeste games prima te pruimen.
Nothing is ever forgotten.
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby Machlan » 19 May 2005, 17:33:02

Wat ongelooflijke rukspellen zijn vind ik de worstelspellen op de DC. Ik heb laatst ECW - Hardcore Revolution, ECW Anarchy Rulz, en WWF Attitude Get it gekocht, omdat ik er wel goede verwachtingen van had en ze waren er voor een aantrekkelijk prijsje.
Maar echt, toen ik die dingen in mijn DC pookte, viel het me meteen al tegen. Het ziet er niet uit, de gameplay (vind ik) is vrij moeilijk. Goed, beetje dom misschien om het spel uit onkunde te disqualificeren, maar ik kan er ook geen ruk van. (en dat draagt uiteraard bij aan mijn negatieve mening) :D
Being important is a concept.
User avatar
Machlan
 
Posts: 56
Joined: 17 May 2005, 18:15:33
Location: Snake, Netherlands

PreviousNext

Return to 1. Dreamcast

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 8 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group