Propeller Arena - BIJNA!

Bespreek alles over de Sega Dreamcast. Hoewel de console niet echt meer leeft, blijven de reeds verschenen games interessant genoeg om over te discussiëren.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Psoman » 03 Mar 2004, 19:23:35

Ik ben benieuwd hoop echt dat die komt [:D].
User avatar
Psoman
PiSsOffman
 
Posts: 3574
Joined: 07 Apr 2002, 17:27:03
Location: Ragol

Postby Donny K. » 03 Mar 2004, 19:53:18

Ik hoop het... Maar ik zal niet te hard van stapel lopen. Ik wacht rustig af...
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby jacky » 03 Mar 2004, 21:42:46

Dit moet een medewerker van een winkel hebben gedaan en dat is een echte slimme zet geweest.
Waarschijnlijk heeft ie net gedaan of dat ie de games niet meer terug kon zenden of ze gewoon als zoek opgegeven
Vind het een hele goede zet,en propellor arena is een van de games die alles uit de Dc heeft gehaald en een van de vorbeelden die laast zien waartoe de dreamcast toe in staat is haha
jacky
 
Posts: 130
Joined: 30 Sep 2001, 22:30:49
Location: veluwe

Postby Mier » 03 Mar 2004, 21:49:59

het gaat inderdaad eens tijd worden dat robert ff een mooie propellor arena PAL hoes gaat ontwerpen!!!
misschien krijg je dan wel een gratis exemplaartje?
User avatar
Mier
...is dope!!
 
Posts: 128232
Joined: 17 Jul 2001, 09:11:44

Postby Robert » 03 Mar 2004, 21:57:19

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door jacky</i>
<br />Dit moet een medewerker van een winkel hebben gedaan en dat is een echte slimme zet geweest.
Waarschijnlijk heeft ie net gedaan of dat ie de games niet meer terug kon zenden of ze gewoon als zoek opgegeven
Vind het een hele goede zet,en propellor arena is een van de games die alles uit de Dc heeft gehaald en een van de vorbeelden die laast zien waartoe de dreamcast toe in staat is haha
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
ik denk niet dat je het helemaal snapt [:D]..... er is nooit een retail exemplaar vanuit gebracht. de game is ook zeker niet naar de winkels verscheept geweest. er zijn echter wel een aantal GDR\'s / Prototypes in omloop. en nu is de final build (op GDR) aan een ripper verkocht. En die word dus geript en gedeeld.

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Mier</i>
<br />het gaat inderdaad eens tijd worden dat robert ff een mooie propellor arena PAL hoes gaat ontwerpen!!!
misschien krijg je dan wel een gratis exemplaartje?
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
hehe thx [:D]... ik heb vandaag nog een halflife cover gemaakt (zie het half life topic) en zal zeker een propellor arena cover in elkaar sleutelen [:)]
User avatar
Robert
 
Posts: 6267
Joined: 13 May 2001, 09:37:55
Location: Nederland

Postby mrtweak » 04 Mar 2004, 12:33:11

nou inderdaad, maak jij eens een mooi hoesje, en doe gelijk een paar van die cd labels wil je
mrtweak
 
Posts: 1281
Joined: 22 Apr 2002, 13:33:46
Location: Spain

Postby samba de amigo » 04 Mar 2004, 16:18:23

en doe mij 2 cola.
samba de amigo
 
Posts: 691
Joined: 28 Aug 2001, 13:40:52

Postby Robert » 05 Mar 2004, 20:41:38

hier alvast een preview van de voorkant die ik in elkaar heb gesleuteld [:D]

Image
User avatar
Robert
 
Posts: 6267
Joined: 13 May 2001, 09:37:55
Location: Nederland

Postby SeGaFrEaK » 05 Mar 2004, 22:10:46

^Netjes! \'Online gaming\' [:D]
User avatar
SeGaFrEaK
 
Posts: 6082
Joined: 03 May 2001, 11:07:57
Location: Netherlands

Postby Sen » 05 Mar 2004, 22:24:35

Mooi, maar als ik jou was zou ik het iets duidelijker maken dat het om een vliegtuigspel gaat...

Online gaming? Dat kan er toch echt niet meer mee? Of wel?
User avatar
Sen
 
Posts: 6443
Joined: 19 Dec 2001, 07:40:09
Location: Netherlands, Wormer

Postby samba de amigo » 06 Mar 2004, 00:14:26

lmao , nee ;)
samba de amigo
 
Posts: 691
Joined: 28 Aug 2001, 13:40:52

Postby SNKy » 06 Mar 2004, 10:52:11

Hehe, hij is weer leuk [:)]
User avatar
SNKy
 
Posts: 1091
Joined: 11 Sep 2003, 17:29:29
Location: Netherlands

Postby jacky » 06 Mar 2004, 16:41:21

ik denk niet dat je het helemaal snapt [:D]..... er is nooit een retail exemplaar vanuit gebracht.

Dat is eigenlijk wel heel vreemd.
De game had officieel vanaf 12 sept 2001 in de schappen moeten liggen maar een dag ervoor waren de aanslagen dus nam ik aan dat de game eigenlijk al retail gereed was.
Ik dacht eigenlijk dat als gevolg van die aanslagen elke winkelier de retail verise terug moest sturen,zoniet dan was deze titel al voor de aanslagen van 11 september bezig met de bekende uitstel/afstel toer of niet?
jacky
 
Posts: 130
Joined: 30 Sep 2001, 22:30:49
Location: veluwe

Postby Robert » 06 Mar 2004, 16:57:31

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Sen</i>
<br />Mooi, maar als ik jou was zou ik het iets duidelijker maken dat het om een vliegtuigspel gaat...

Online gaming? Dat kan er toch echt niet meer mee? Of wel?
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Online gameing kan inderdaad niet meer, maar de online optie zit er wel in... ik heb de hoesjes het liefst zo natuurgetrouw.. vandaar dus ook \'online gameing\' erop... en betreft meer duidelijk dat het met vliegtuigjes is... ik heb aardig er mee lopen spelen met de cover... maar vond het zo eigenlijk het mooist lekker rustgevend.. maar wie weet kan ik daar nog wat aan doen.

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door jacky</i>
<br />ik denk niet dat je het helemaal snapt [:D]..... er is nooit een retail exemplaar vanuit gebracht.

Dat is eigenlijk wel heel vreemd.
De game had officieel vanaf 12 sept 2001 in de schappen moeten liggen maar een dag ervoor waren de aanslagen dus nam ik aan dat de game eigenlijk al retail gereed was.
Ik dacht eigenlijk dat als gevolg van die aanslagen elke winkelier de retail verise terug moest sturen,zoniet dan was deze titel al voor de aanslagen van 11 september bezig met de bekende uitstel/afstel toer of niet?<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Om het nog mooier te maken de game zou officieel op sep\'11 uitgebracht worden. Maar ze hadden toen al complicatie\'s en die date zou dus niet gehaald worden.... de versie die geript gaat worden is de final build versie 1.006 ... en is gebrand op GD-R op!!!! sep\'11.... ja allemaal freaky [:P]
User avatar
Robert
 
Posts: 6267
Joined: 13 May 2001, 09:37:55
Location: Nederland

Postby Evil_cloud » 06 Mar 2004, 17:56:18

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Robert</i>
<br /><blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Sen</i>
<br />Mooi, maar als ik jou was zou ik het iets duidelijker maken dat het om een vliegtuigspel gaat...

Online gaming? Dat kan er toch echt niet meer mee? Of wel?
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Online gameing kan inderdaad niet meer, maar de online optie zit er wel in... ik heb de hoesjes het liefst zo natuurgetrouw.. vandaar dus ook \'online gameing\' erop... en betreft meer duidelijk dat het met vliegtuigjes is... ik heb aardig er mee lopen spelen met de cover... maar vond het zo eigenlijk het mooist lekker rustgevend.. maar wie weet kan ik daar nog wat aan doen.

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door jacky</i>
<br />ik denk niet dat je het helemaal snapt [:D]..... er is nooit een retail exemplaar vanuit gebracht.

Dat is eigenlijk wel heel vreemd.
De game had officieel vanaf 12 sept 2001 in de schappen moeten liggen maar een dag ervoor waren de aanslagen dus nam ik aan dat de game eigenlijk al retail gereed was.
Ik dacht eigenlijk dat als gevolg van die aanslagen elke winkelier de retail verise terug moest sturen,zoniet dan was deze titel al voor de aanslagen van 11 september bezig met de bekende uitstel/afstel toer of niet?<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Om het nog mooier te maken de game zou officieel op sep\'11 uitgebracht worden. Maar ze hadden toen al complicatie\'s en die date zou dus niet gehaald worden.... de versie die geript gaat worden is de final build versie 1.006 ... en is gebrand op GD-R op!!!! sep\'11.... ja allemaal freaky [:P]
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Kon je niet met 4 multiplayer\'en en via een LAN met 16 spelen? [:p]
User avatar
Evil_cloud
Service Games Crew
 
Posts: 1459
Joined: 19 Oct 2003, 17:14:25
Location: Belgium

PreviousNext

Return to 1. Dreamcast

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group