Propeller Arena - BIJNA!

Bespreek alles over de Sega Dreamcast. Hoewel de console niet echt meer leeft, blijven de reeds verschenen games interessant genoeg om over te discussiëren.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby Markam » 23 Mar 2004, 08:50:43

nee nee nee! ik snap dat games copieren slecht is voor de games industrie! maar een heleboel mensen verafschuwen copieren (niet alleen de mods) maar mp3\'s vindt iedereen maar gewoon! ik vindt het beleid op segaforum just erg goed! zodra het woord copie valt wordt het de kop ingedrukt! een mod (Xizor?) had al een uitgelegd waarom dat was, en dat leek me de beste(über) reden om dat te doen! de reply van mij op de soundtrack was niet gericht tegen de mods, maar tegen iedereen. Ik vinnet gewoon hypocriet als je het kopieren van games verafschuwd en ondertussen wel de nieuwste cd van XXXX loopt te downloaden.

Xizor jij was/bent in mijn ogen de enige mod die actief bezig was en een forum moet wel struktuur hebben. als er nu geen actieve mods meer zijn zal dit forum binnen enkele weken plat liggen.......

dus zou ik zeggen trek je geen reet aan van het gelul en deel gewoon waarschuwingen uit met eventueel tijdelijke bans als het zo door gaat. Ik ben zelf ook actief op het ZwareMetalen forum en daar wordt met keiharde hand geregeerd! ga je off-topic? waarschuwing. Blijf je doorgaan?, waarschuwing via mail. Als je het dan nog niet snapt krijg je gewoon een tijdelijke/permanente ban!
User avatar
Markam
Super Segaforum user
 
Posts: 2880
Joined: 14 Nov 2003, 17:55:58
Location: Haarlem

Postby BDT » 23 Mar 2004, 09:16:07

Cut the crap nu!

Dit gaat nergens over. Dit een game die nooit meer zal worden uitgebracht. Vanaf nu aan alleen maar posts over of de game al \"uit\" is.

Illegaal kopieren wordt niet goedgekeurd, maar dit is een geval apart.

Over muziek: als ik iets goed vind koop ik het. Op vinyl. Is een gamesoundtrack nooit uitgekomen via commerciele wegen: waarom niet downloaden.

Er blijft altijd iemand een oogje in het zeil houden. De 1 is alleen sneller dan de ander. Be my guest, maar alsjeblieft, ga hier geen ruzie maken over zoiets onbenulligs.

Houd ook een rekening met het leven van de mods please....
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Psoman » 25 Mar 2004, 19:04:43

Wanneer komt PA nou !!!! Moet hem spelen!!!!!!!!!!!!!!!
User avatar
Psoman
PiSsOffman
 
Posts: 3574
Joined: 07 Apr 2002, 17:27:03
Location: Ragol

Postby Robert » 26 Mar 2004, 09:45:16

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Psoman</i>
<br />Wanneer komt PA nou !!!! Moet hem spelen!!!!!!!!!!!!!!!
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
hij komt spoedig ze zijn er druk mee bezig om hem ook bootable te krijgen op niet-amerikaanse systemen. hij wil op dit moment alleen maar booten op usa dc\'s.
User avatar
Robert
 
Posts: 6267
Joined: 13 May 2001, 09:37:55
Location: Nederland

Postby smithers » 26 Mar 2004, 10:52:42

En niet werkend met bootdisc\'s of op omgebouwde (PAL of JAP) systemen?
User avatar
smithers
 
Posts: 2801
Joined: 27 Mar 2002, 13:04:50
Location: Utrecht

Postby BDT » 26 Mar 2004, 11:17:52

Breng die US uit dan [:D]

Ik heb twee US DC\'s, moet dus wel werken. KOMOP!!! [:D]
/me wil eindelijk eens deze supergame van AM2 spelen [:)]


Ik durf trouwens de wedden dat deze game dat echte DC gevoel heeft. Net als bijv VS2, F355, Outtrigger en meer van dat soort arcade games.

IK WIL HEM NUUUUU [:D]
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Rollin » 29 Mar 2004, 16:22:18

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door samba de amigo</i>
<br />ben je bang dat iemand je design steelt robert? ;x
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Met een beetje zoekwerk heb je zo wat covers gevonden van PA!

Succes!
Rollin
 
Posts: 52
Joined: 13 Feb 2004, 07:54:37

Postby Robert » 29 Mar 2004, 17:36:24

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Rollin</i>
<br /><blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door samba de amigo</i>
<br />ben je bang dat iemand je design steelt robert? ;x
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Met een beetje zoekwerk heb je zo wat covers gevonden van PA!

Succes!
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
erg slim om een mijle oude post te quoten [:P]... op covercentral staan ook een aantal covers. maar ze zijn alleen allemaal low-res dus niet echt print-vriendelijk. (dat is ook 1 van de redenen dat ik er zelf een gemaakt heb)
User avatar
Robert
 
Posts: 6267
Joined: 13 May 2001, 09:37:55
Location: Nederland

Postby Rollin » 29 Mar 2004, 18:10:26

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Robert</i>
<br /><blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Rollin</i>
<br /><blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door samba de amigo</i>
<br />ben je bang dat iemand je design steelt robert? ;x
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Met een beetje zoekwerk heb je zo wat covers gevonden van PA!

Succes!
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
erg slim om een mijle oude post te quoten [:P]... op covercentral staan ook een aantal covers. maar ze zijn alleen allemaal low-res dus niet echt print-vriendelijk. (dat is ook 1 van de redenen dat ik er zelf een gemaakt heb)
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Ik zie het probleeem ervan niet..
Daarbij komt, er zijn covers beschikbaar van PA in high-res.
Aangezien de game nog moet uitkomen zijn de game en de covers hot.
Wat mij betreft kun je dan nog niet spreken over een \'mijlen-oude\' post.[;)]

Voor \'ongeduldige\' mensen is het toch een uitkomst dat er al high-res covers bestaan?
Mocht het zo zijn dat jij er erg veel lol uit haalt dat men jouw covers download, dan spijt me dat!
Dat was niet de opzet!
Rollin
 
Posts: 52
Joined: 13 Feb 2004, 07:54:37

Postby Robert » 29 Mar 2004, 18:38:26

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Rollin</i>
<br />
Ik zie het probleeem ervan niet..
Daarbij komt, er zijn covers beschikbaar van PA in high-res.
Aangezien de game nog moet uitkomen zijn de game en de covers hot.
Wat mij betreft kun je dan nog niet spreken over een \'mijlen-oude\' post.[;)]

Voor \'ongeduldige\' mensen is het toch een uitkomst dat er al high-res covers bestaan?
Mocht het zo zijn dat jij er erg veel lol uit haalt dat men jouw covers download, dan spijt me dat!
Dat was niet de opzet!
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
Klopt het is ook niet echt een enorme ramp je eerste quote. Maar het is wel een quote van een post die later is toegelicht. Maar terugkomend op de highres covers: ik heb zelf naast de officiele japanse coverart (scans van de sample) eigenlijk geen echte highres covers gezien (en de sample was al op het randje)

en verder natuurlijk behaal ik er lol/plezier uit als mensen mijn covers uitprinten en gebruiken. dat is natuurlijk nog een factor waarom je iets onderneemt dat andere er ook van kunnen genieten. (note voor als je het niet wist, \'mijn\' covers zijn ookal weer een tijdje te downloaden van het net)
User avatar
Robert
 
Posts: 6267
Joined: 13 May 2001, 09:37:55
Location: Nederland

Postby Loempiavreter » 29 Mar 2004, 19:31:18

Is er een release date ofzow? Want ik kan nie meer wachten..
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby Rollin » 29 Mar 2004, 20:28:05

Klopt het is ook niet echt een enorme ramp je eerste quote. Maar het is wel een quote van een post die later is toegelicht. Maar terugkomend op de highres covers: ik heb zelf naast de officiele japanse coverart (scans van de sample) eigenlijk geen echte highres covers gezien (en de sample was al op het randje)

en verder natuurlijk behaal ik er lol/plezier uit als mensen mijn covers uitprinten en gebruiken. dat is natuurlijk nog een factor waarom je iets onderneemt dat andere er ook van kunnen genieten. (note voor als je het niet wist, \'mijn\' covers zijn ookal weer een tijdje te downloaden van het net)
[/quote]

Ik wist niet dat jouw covers al een tijdje te downloaden waren.
Dus doe me aub een LOL..en vertel me waar ik jouw covers met PLEZIER kan downloaden?! [:D]
Rollin
 
Posts: 52
Joined: 13 Feb 2004, 07:54:37

Postby Robert » 29 Mar 2004, 20:41:18

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Rollin</i>
<br />
<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Robert</i>
<br />Klopt het is ook niet echt een enorme ramp je eerste quote. Maar het is wel een quote van een post die later is toegelicht. Maar terugkomend op de highres covers: ik heb zelf naast de officiele japanse coverart (scans van de sample) eigenlijk geen echte highres covers gezien (en de sample was al op het randje)

en verder natuurlijk behaal ik er lol/plezier uit als mensen mijn covers uitprinten en gebruiken. dat is natuurlijk nog een factor waarom je iets onderneemt dat andere er ook van kunnen genieten. (note voor als je het niet wist, \'mijn\' covers zijn ookal weer een tijdje te downloaden van het net)
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

Ik wist niet dat jouw covers al een tijdje te downloaden waren.
Dus doe me aub een LOL..en vertel me waar ik jouw covers met PLEZIER kan downloaden?! [:D]

<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">

ik zal mijn oorspronkelijke post over mijn cover wel even quoten. veel download plezier [:D]

<blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Robert</i>
<br /><blockquote id=\"quote\"><font size=\"1\" face=\"Verdana, Arial, Helvetica\" id=\"quote\">quote:<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"><i>Als eerste geplaatst door Wild Wallo</i>
<br />Boeiend, als ie maar uit komt en als \'t maar een goede versie is.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
amen to that [:D], word de game eindelijk gereleased is het nog niet goed [:P]

EDIT:
<b>Propeller Arena Cover!!</b>
jawel het laatste fine-tunen is gebeurd, uiteindelijk toch de voorkant aangepast ik hoop dat iedereen met veel plezier de cover uitprint [:D]

<i>preview front low-res</i>
Image

<i>preview back low-res</i>
Image

------------
download [url=\"http://www.xs4all.nl/~zizzo/goto_segaonline.tk/PAcover.zip\"]hier[/url] de high-res propeller arena cover.
<hr height=\"1\" noshade id=\"quote\"></blockquote id=\"quote\"></font id=\"quote\">
User avatar
Robert
 
Posts: 6267
Joined: 13 May 2001, 09:37:55
Location: Nederland

Postby BDT » 06 Apr 2004, 09:50:47

Wanneer \'shipped\' deze game nou? [:D]

I need an update!
User avatar
BDT
Biet Dok Tor
 
Posts: 16907
Joined: 02 May 2001, 19:38:46
Location: CPT

Postby Robert » 06 Apr 2004, 10:10:30

belokk is nog steeds aan het sleutelen aan het boot proces... maar zodra het werkt lees je het natuurlijk hier [:D]
User avatar
Robert
 
Posts: 6267
Joined: 13 May 2001, 09:37:55
Location: Nederland

PreviousNext

Return to 1. Dreamcast

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests

cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group