4 player games

Bespreek alles over de Sega Dreamcast. Hoewel de console niet echt meer leeft, blijven de reeds verschenen games interessant genoeg om over te discussiëren.

Moderators: Donny K., Stepz, zendar, ReinieR, Cyberbeast, BDT, Markam, Fashion

Postby blackdragon » 15 Apr 2005, 15:56:41

Hehe nou dat kan ik maar een top 3 maken

1. Gambare Nippon Olympics
2. Unreal Tournament
3. Worms Armageddon
Last edited by blackdragon on 16 Apr 2005, 11:32:57, edited 1 time in total.
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Postby Loempiavreter » 15 Apr 2005, 17:03:11

1. Propeller Arena
2. Outtrigger
3. Gigawing 2
4. Spawn in the demon's hand
Image
User avatar
Loempiavreter
Bamihapper in spé
 
Posts: 3140
Joined: 21 Apr 2003, 17:15:13

Postby Donny K. » 16 Apr 2005, 00:07:56

1: Ooga Booga
Deze game is uniek wat betreft de multiplayer madness gameplay. Verdien punten door anderen het leven zuur te maken (gooi kokosnoten naar elkaar, gebruik dieren of spells) De humor en het gedrag van de characters zorgen ervoor dat de sfeer in het spel echt super is. Ooga booga is echt mijn multiplayer spel. Daar kan je mij voor wakker maken.

2: Bomberman Online
Deze game gaat bijna altijd als tweede in de DC als er flink gemultiplayerd wordt. Ik kan er verder weinig over zeggen. Bomberman is gewoon cool.

3: Powerstone (2)
Powerstone is een super vechtspel. Lekker interactief vechten en alles naar elkaar smijten wat je maar tegenkomt. Daarnaast zijn de "alter ego's", die de characters hebben als ze genoeg powerstones hebben, ook zeer leuk uitgewerkt. Deel 1 spelen we vooral als we met z'n tweeen zijn en deeltje 2 komt in actie als we met z'n vieren zijn.

4: Loony Tunes Space race / Tetris 4d
Lekker racen, vette powerups (typisch warner bros.) Cell shaded. Gegarandeerd lol. Ik zal vast veel mensen tegen de schenen trappen door te melden dat ik deze misschien zelfs nog wel ietsje leuker vind dan Mario kart. Maar dat moet dan maar. Loony tunes Space race vind ik echt een zeer leuke racegame en als je (vroeger) veel loony tunes gekeken hebt, zal je erg veel powerups uit het spel herkennen van die zelfde tekenfilms.

Wat Tetris 4d betreft. De naam zegt al genoeg. Tetris met z'n vieren. Helaas houdt niet iedereen van tetris en daarom deelt deze de vierde plek met Loony tunes. (Hij had misschien zelfs de tweede plaats kunnen delen met bomberman aangezien ik ook mensen ken die een hekel hebben aan bomberman, maar dat zijn er een stuk minder als de non tetris ppls)

5: Sonic Shuffle
Sommige mensen houden ervan, anderen haten het. Ik vind het een heerlijk spel. Je kan elkaar echt goed pesten met dit spel en je moet echt goed je best doen om te winnen. Sommige potjes kunnen echt ontzettend lang duren (ons record is 5 uur) en daardoor kan je een leuke strategie opzetten om elkaar flink dwars te zitten. Het leuke aan dit partyspel is dat er met kaarten gewerkt wordt ipv met dobbelstenen waardoor je iets meer controle hebt en je een ander flink kan misleiden. Dit spel moet overginds wel echt met z'n vieren gespeeld worden. Met minder dan vier mensen is het een irritant klotespel :P omdat de computer "valsspeelt"

Eigelijk zou ik propeller arena ook in deze top 5 moeten zetten, maar deze game is er erg laat bijgekomen en wordt door ons nog niet zoveel gemultiplayerd als de bovengenoemde spellen. Daar komt de eerstvolgende vakantie zeker verandering in. Propeller Arena RULEZ!
Consoles I own:
User avatar
Donny K.
N-Gage Meester
 
Posts: 4868
Joined: 06 Oct 2001, 10:16:48

Postby jdrijgas » 16 Apr 2005, 07:23:14

1 powerstone 2 ( een van de beste games die ik ken )
2 outrigger ( mijn favoriete game )
3 virtua tennis ( 2 )
4 spawn ( heerlijke game )
5 ooga booga ( ook een hele goed game )
6 bomber man online
7 doa 2
User avatar
jdrijgas
 
Posts: 1518
Joined: 08 Aug 2004, 11:21:23
Location: gorinchem

Postby blackdragon » 16 Apr 2005, 11:33:17

FF 1 erbij gegooid omdat ik die sinds gister binnen heb Worms :)
User avatar
blackdragon
Mortal Kombat
 
Posts: 6367
Joined: 17 Sep 2004, 14:24:43
Location: Franeker

Previous

Return to 1. Dreamcast

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group